elf_man Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 4 prot-warriors i et og samme raid? Er fler en vi hadde i 40mans 8325632[/snapback] Maulgar har 4 adds. Jeg tok utgangspunkt i Gruul`s lair siden det er der de fleste virker som de er nå. Du må nesten ha 4 Prot warriors. warlock tanker den siste adden med demon. 8325828[/snapback] En som ikke har tatt Maulgar skjønner jeg.. 8325868[/snapback] Meh, kommer ann på folket bak skjermene. Som sagt, gårsdagens Maulgar kill inlkuderte blant annet 4 prot warriors og 5 mages. Men vi kjører selvfølgelig Hunter på Kiggler, Mage på Firehand (eller hva han heter), osv.. Vi har bare ikke nok medlemmer til å få et "perfekt" oppsett. Kan forøvrig legge til at jeg selv omtrent _alltid_ blir satt til å heale felpuppies, og gøy er det; kommer alltid på toppen av healing-metres
Lightningwolf Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 4 prot-warriors i et og samme raid? Er fler en vi hadde i 40mans 8325632[/snapback] Maulgar har 4 adds. Jeg tok utgangspunkt i Gruul`s lair siden det er der de fleste virker som de er nå. Du må nesten ha 4 Prot warriors. warlock tanker den siste adden med demon. 8325828[/snapback] En som ikke har tatt Maulgar skjønner jeg.. 8325868[/snapback] Har faktisk ikke det nei. Gruul derimot har jeg tatt
John Keats Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Greia er at du tanker adds med forskjellige klasser Mage på den ene som eksempel.
Lightningwolf Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Greia er at du tanker adds med forskjellige klasser Mage på den ene som eksempel. 8326044[/snapback] ok. Tenkte ikke så langt jeg. Bytte ut 2 warriors med mages da kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå