Gå til innhold

Canon PIXMA IP4300 - Inkjetprintable CD-er


Anbefalte innlegg

Dette virker kanskje litt dumt at jeg spør om, men jeg har en IP4300. Jeg tenkte jeg skulle teste de CD-platene jeg fikk med som man kan skrive rett på, men jeg skjønner ikke hvordan i alle dager jeg skal kunne gjøre det? Noen som kan forklare meg det?

Endret av Mortex2001
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legg inn på pc cd labelprint som fulgte med skriveren og legg in et bilde det programmet, så tar du og åpner lokket i front til skriver der finner du et lite lokk inni du vipper ned setter inn medfølgende sak du legger cd/dvd oppe i og sett den inn der

Lenke til kommentar
Legg inn på pc cd labelprint som fulgte med skriveren og legg in et bilde det programmet, så tar du og åpner lokket i front til skriver der finner du et lite lokk inni du vipper ned setter inn  medfølgende sak du legger cd/dvd oppe i og sett den inn der

8302992[/snapback]

 

Jeg fant rommet... Men jeg skjønte liksom ikke åssen det skulle brukes. Fordi jeg har ikke fått en kasett som jeg skal bruke. :/

Lenke til kommentar
Legg inn på pc cd labelprint som fulgte med skriveren og legg in et bilde det programmet, så tar du og åpner lokket i front til skriver der finner du et lite lokk inni du vipper ned setter inn  medfølgende sak du legger cd/dvd oppe i og sett den inn der

8302992[/snapback]

 

Jeg fant rommet... Men jeg skjønte liksom ikke åssen det skulle brukes. Fordi jeg har ikke fått en kasett som jeg skal bruke. :/

8311853[/snapback]

 

Jeg åpnet alt som var - mye mulig den aldri har blitt pakka inn i pakka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...