Gå til innhold

Stormwind Guard Armor


Anbefalte innlegg

Hello!

Har en human warrior, og har lagt opp wow. Playtime går ut den 20nde eller noe i den duren. Har derfor solgt alt mitt gear, og skal ha det litt fun! Nemlig mekke meg en skikkelig medieval character, slik som ting så ut i gamle dager, i tidene rett etter at wow kom! Så, derfor, som emnetittel tilsier, skal jeg skaffe meg et sett av items så jeg ser ut som en Stormwind Guard. Imperial Plate ligner litt, men bare hjelmen er identisk. Men har nemlig sett folk med slik armor, så hvis noen vet navna på f.eks. shoulders, så ville det vært flott!

 

Takkz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er mulig å få lik armor som stormwind/ironforge vaktene desverre. Bare noe som er tilnærmet likt, Heavy Mithril Shoulders har f.eks feil farge.

 

Vaktene i Orgrimmar er litt annerledes though, de har faktisk på seg noe sånt som Big Bad Pauldrons + noe grønn leather armor of the blabla - sentinel tror jeg det var.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Haha! Få tak i et sånt et, så drar du til Durotar, slår på /pvp, slå av "always run" og "patruljer" det fortet som er der (husker ikke navnet på det i farta). Jeg og en guildie gjorde det iført imperial... kjære vene det var humor. Litt artige når nye spillere blir dristige og hopper rett på i den tro at du er en NPC.

 

Vi gikk i et skikkelig patrulje-mønster i tillegg, dreiv ikke med corpsecamping eller annen form for ganking. Når auto-attack hadde gjort det av med den stakkars nye, gikk vi tilbake til patruljeringa vår.

Lenke til kommentar
Haha! Få tak i et sånt et, så drar du til Durotar, slår på /pvp, slå av "always run" og "patruljer" det fortet som er der (husker ikke navnet på det i farta). Jeg og en guildie gjorde det iført imperial... kjære vene det var humor. Litt artige når nye spillere blir dristige og hopper rett på i den tro at du er en NPC.

 

Vi gikk i et skikkelig patrulje-mønster i tillegg, dreiv ikke med corpsecamping eller annen form for ganking. Når auto-attack hadde gjort det av med den stakkars nye, gikk vi tilbake til patruljeringa vår.

8296284[/snapback]

Hahaha! Dere er geniale!

 

Syns jeg ser det for meg her :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...