Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med DPC og Hardware interrupts


Anbefalte innlegg

For en tid tilbake siden begynnte CPUen min å lagge og bruke 70-80% på ingen ting. Jeg fant ut at det den brukte kapasitet på, var Hardware Interrupts, og DPC (Deferred Procedure Calls) Jeg tok en registry cleanup og CPUen gikk ned på normalt nivå i en periode. Men for en uke siden klikket det for CPUen igjen, og programmet jeg bruker finner ingen filer som er skadet eller lignende slik den gjorde forige gang. Programmet jeg bruker er RegCleaner 4.3 (sikkert ikke det beste som finnes :hrm: ) Noen som vet hva problemet er ? og hvordan jeg kan løse det ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For en tid tilbake siden begynnte CPUen min å lagge og bruke 70-80% på ingen ting. Jeg fant ut at det den brukte kapasitet på, var Hardware Interrupts, og DPC (Deferred Procedure Calls) Jeg tok en registry cleanup og CPUen gikk ned på normalt nivå i en periode. Men for en uke siden klikket det for CPUen igjen, og programmet jeg bruker finner ingen filer som er skadet eller lignende slik den gjorde forige gang. Programmet jeg bruker er RegCleaner 4.3 (sikkert ikke det beste som finnes  :hrm: ) Noen som vet hva problemet er ? og hvordan jeg kan løse det ?

8288930[/snapback]

 

Spør du meg ødelegger regcleaner maskinen. Fjerner mange ganger registerverdier som ikke skal fjernes osv.

 

Jeg ville spandert en reinstallasjon på maskinen min

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Skjer dette konstant eller bare når du bruker et spesielt komponent, f. eks. nettverkskortet?

 

Hardware interrupts er hardware som kommuniserer med oset.

 

Du kan prøve og åpne device manager og disable et og et komponent og se om cpu bruken plutselig minker. Da vet du i hvert fall hvilket komponent som er problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...