Gå til innhold

Prosjektoren de har på komplett.no


Anbefalte innlegg

Quote:


Den 2002-12-15 21:57, skrev valand:

Jeg prøvde meg på en slik prosjektor, men den hadde tydelige fargestikk/-forskjeller så jeg leverte den tilbake. Poller på internett viser at denne prosjekteren er belastet med mye feil. Den har også litt lav kontrast etter min smak.


 

Huff, jeg håpet det ikke skulle komme et sånn innlegg... :sad:

For mitt vedkommende er det uaktuelt å kjøpe en prosjektor som ikke har bra bilde. Jeg har fått anbefalt bl.a. en ASK C-60, den ser jo ut til å ha bra specs (bortsett fra støyen kanskje), men den er jo seff litt dyrere... :sad:

Jammen usikker nå gitt. Er det noen som har noen tester av div prosjektorer liggende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RikkyRally, hvis du er heldig med å få et feilfritt eksemplar av Panasonic AE100 er det vel ingen prosjektorer på markedet under 15.000,- som gir bedre bilde ved DVD-avspilling. Uslåelig pris/ytelse når KOmplett selger den til 12.000. Dersom du er ute etter en PC-prosjektor så anbefaler jeg å finne en prosjektor med mer enn 1000 lumen.

Lenke til kommentar

Jeg bruker min for mye både til PS2 spilling, PC spilling, filmvisning fra PC og en del fra standalone dvd-spilleren, og jeg er godt fornøyd med alle bruksområdene.

At den kommer med true 16:9 format er et pluss for meg, ettersom jeg bruker den mye til film.

Dersom du skal ha bedre oppløsning må du kjapt over 20k, noe som var helt uaktuelt for meg som student.

 

Dersom du er på jakt etter en projektor til under 20k, så er denne absolutt noe å vurdere..

Lenke til kommentar

Huff, det er nesten håpløst å sitte her å bestemme seg for man skal kjøpe, uten å ha mulighet til å se de forskjellige modellene "live"...

Får vel ta meg en tur til byen i morgen for å se om noen har prosjektorer inne.

 

16:9 hadde jo vært fint ja. Jeg kan godt betale 20+ lapper hvis det er det som trengs for å få en bra prosjektor. Jeg må si at det så ut som greie specs på den ASK'en, bortsett fra 16:9 da. Men den er vel først og fremst ment som fremviser til PC'en.

 

c60-small.jpg

Oppløsning: 1024x768

Ansi Lumen: 1100

Vekt.2,6Kg

Støy: <34dB

 

Veil.pris: kr 25900,-

Desemberpris: kr kr 20900,- (pluss moms, ouch!!)

 

[ Denne Melding var redigert av: RikkyRally på 2002-12-16 00:15 ]

Lenke til kommentar

Hei folkens!

 

Lurer litt på å kjøpe Sanyo PLV-30

(se her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...um=23&replies=2 )

Kanskje jeg skal kjøpe denne istedenfor?

Denne på komplett for 12000 eller 18000 hos elkjøp for Sanyo PLV-30.

 

Skal brukes hovedsaklig til TV, PS2, DVD og kanskje noen familie/ferie-filmer fra pc (merk: ikke ulovlige divx'er) men det kan godt gå gjennom tv-ut på skjermkortet.

 

Hva sier dere?

 

Vær så snill og svar raskt, skal kjøpe den imorgen!

 

[ Denne Melding var redigert av: tv-freak på 2002-12-16 20:53 ]

Lenke til kommentar

Det stort sett alle prosjektorer sliter med er for dårlig kontrast, selv de litt dyrere modellene. Jeg har prøvd noen forskjellige modeller, og alle har problemer i mørke filmer/nattscener, og i spill hvor du feks. løper rundt i mørke ganger. Det har lett for å bli en utydelig svart smørje av alt sammen. Derfor ville jeg heller kjøpt en god 32/36" Widescreen tv for de pengene. Mye billigere i drift er den også, da en pære fort koster mellom 3 og 5 tusen.

 

Skal innrømme at det kan være kult med prosjektor, men er du kresen på bildekvalitet, får du bedre opplevelse med en stor, god TV.

Lenke til kommentar

Jeg leste nettopp om en ny prosjektor i teknisk ukeblad. Denne har kontrast forhold på 2000:1. Den har 800x600, SVGA, oppløsning.

 

Den skal i følge teknisk ukeblad koste 17 000, men jeg har ikke klart å finne den til salgs i norge enda.

 

Jeg klarte ikke å finne artikkelen på teknisk ukeblad sine internettsider, men her er en link med litt informasjon

macworld.com

 

redigert:

jeg var litt seint ute der :wink:

 

[ Denne Melding var redigert av: Ithron på 2002-12-16 21:28 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...