Gå til innhold

Viktig med DVD? Stor eller liten kontroll?


Olaff

Anbefalte innlegg

Jepp. Jeg har nå kommet frem til at det er veldig mange forskjellige meninger rundt konsolene.

Jeg har nå 2 spørsmål igjen:

Er det viktig med DVD spiller på spille konsoler??

Og er det best med stor eller liten kontroll??

 

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-15 19:47 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er viktig med dvd-spiller? Selvsagt, flere av spillene både på Xbox og PS2 er jo på dvd plater. Du tenkte kanskje på film dvd'er ? he he. Vel jeg tror ikke det koster Microsoft/Sony så mye og legge til den funksjonen, så hvorfor ikke ta den med...?

 

Stor / Liten kontroll ? Smak og behag det, til Xbox kan man jo velge. Selv har jeg store hender, så jeg foretrekker den originale Xbox kontrolleren, eller "pølsa" som så fint Bidz kalte den :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-15 18:24, skrev b-duvaland:

Om det er viktig med dvd-spiller? Selvsagt, flere av spillene både på Xbox og PS2 er jo på dvd plater. Du tenkte kanskje på film dvd'er ? he he. Vel jeg tror ikke det koster Microsoft/Sony så mye og legge til den funksjonen, så hvorfor ikke ta den med...?


 

Det er vel faktisk DVD spiller på Gamecube også. Mener den bruker 8cm DVD plater til spill. Men den kan selvsagt ikke brukes til å se film på.. :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-15 19:20, skrev b-duvaland:

Du har nok rett, jeg mener også at den asiatiske Gamecube versjonen kan spille av film dvd'er også...


 

Nei, men jeg tror det finnes en "special edition" laget i samarbeid med en annen produsent som kan lese film DVD er av normal størrelse. Kan ha vært Samsung.. Tror den finnes i amerika også, men den er dyr.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-15 20:48, skrev Olaff:

Ok. Men det jeg egentlig lurer på er om dere syns det er viktig å kunne spille av DVD filmer på en spillemaskin.

Og hva er best av liten kontroll eller stor kontroll??


 

Ikke hvis du har en DVD spiller fra før. Jeg hadde det, så DVD avspilling var fullstendig likegyldig da jeg kjøpte konsoll. Er jo umulig for andre å svare på om du vil ha mye glede av mulighet for å spille DVD filmer. For spillenes skyld har det jo ingenting å si.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-15 20:48, skrev Olaff:

Ok. Men det jeg egentlig lurer på er om dere syns det er viktig å kunne spille av DVD filmer på en spillemaskin.

Og hva er best av liten kontroll eller stor kontroll??


Nei, DVD er egentlig ikke viktig, bare en bonus.

 

Stor kontroller er bra for meg fordi jeg har store hender, men jeg synes X,Y,A,B knappene på S-kontrolleren er bedre plassert for spill som f.eks. THPS eller SSX.

Lenke til kommentar

om det er DVD spiller på en konsoll eller ikke spiller absolutt ingen rolle for meg. Har en Pioneer DV-545s som er flasha til sonefri (som også spiller MP3, VCD, SVCD, XSVCD, XVCD, leser CD-RW/CD-R/DVD-RW/+RW, osv) - og tro meg, bildeforskjellen mellom dvd spillerne på xbox og ps2 er enormt stor. dessuten bråker den ingenting, og er tynn og slim i design :smile:

 

MP3 spilleren er også mye bedre enn f.eks. Xbox Media Player/YAMP samt den mp3 spilleren som er tilgjengelig på PS2.

 

En spillkonsoll er for og spille på.

Lenke til kommentar

Quote:


Nei, men jeg tror det finnes en "special edition" laget i samarbeid med en annen produsent som kan lese film DVD er av normal størrelse. Kan ha vært Samsung.. Tror den finnes i amerika også, men den er dyr.


 

Ingen som kan noe her eller?! :wink:

Den heter "Q" og er produsert i samarbeid med Panasonic.

 

[ Denne Melding var redigert av: novastrum på 2002-12-19 11:03 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-12-19 11:02, skrev novastrum:

Quote:


Nei, men jeg tror det finnes en "special edition" laget i samarbeid med en annen produsent som kan lese film DVD er av normal størrelse. Kan ha vært Samsung.. Tror den finnes i amerika også, men den er dyr.


 

Ingen som kan noe her eller?! :wink:

Den heter "Q" og er produsert i samarbeid med Panasonic.

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: novastrum på 2002-12-19 11:03 ]</font>

 

Derfor jeg skrev "tror" og "kan ha vært", fant ikke info om den på sparket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...