Gå til innhold

Divine Divinity - Fantastisk bra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok fram spillet igjen i dag, og har et problem. Bør kanskje putte det i en spoiler:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dypt inne i Dark Forest møter jeg en haug med noen spesielle skjeletter. Og problemet er at magi biter ikke på dem i det hele tatt. jeg har satsa 100 % på å bli magiker gjennom spillet, og sliter veldig nå. I nærkamp er jeg rett og slett udugelig, og uansett hvor mye healing spells og potions jeg benytter meg av er jeg død i løpet av et halvt min. Noen tips?
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde meg litt fram, men fant ut at det beste var å trene litt i andre områder, og hente inn noen points på strength og andre warriorskills. Hjalp bra det. :)

Skrevet

Det er en slags regel i rollespill at man ikke skal spesialisere seg 100%

på bare en ting. F.eks. i Baldurs Gate-spillene eller Neverwinter Nights er det ikke smart å ha et party med 4 wizards, selv om de virker som de gjør ekstremt mye skade...helt til du treffer fiender som er immune mot magisk skade, da er hele partyet fucked. Litt mixa skills hjelper alltid.

• 1 år senere...
Skrevet
Mener å huske jeg rundet Divine Divinity tidligere. Sinnsykt bra spill. Kjøpte både det og Beyond Divinity til 90,- stk i en sånn billigkasse :p

Bluesummers:

A new patch (1.49) for the English version of Beyond Divinity is available. It removes the Starforce protection, fixing a number of problems players have been reporting including Windows Vista compatibility. Click here to download it.

Vista compabilty ? divine divinty funka fint på vista 64bit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...