Gå til innhold

3Dmark score med 8800GTX i sli og QX6700?


just_me

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tipp at du ikke har satt på sli modus

8290763[/snapback]

 

i følge bruksanvisningen må jeg trykke på den knapp som ikke er der for og sette på sli modus

8291326[/snapback]

Har du aktivisert SLI i bios?

8305775[/snapback]

 

må det gjøres?

hvor?

Endret av just_me
Lenke til kommentar
Går det ikke an å gå inn på Control panel og aktivere der? Det jeg gjorde med 7900gt da jeg kjørte sli.

8313637[/snapback]

 

har gjort det men det skal aktiveres et annet sted også,

8314340[/snapback]

 

 

Har du mulighet å låne deg en SLI-bridge til?

Kom til å tenke på at jeg en eller annen gang har lest på et forum at du må ha 2 på 8800 GTX-SLI for å få full fart med SLI.

Dette kan bare være at jeg husker feil, eller at personen ikke vet hva han snakket om, men det kan være verdt ett forsøk.

 

Lykke til.

 

PS. Bor ikke i nærheten så kan ikke hjelpe med å teste, men kanskje andre på forumet i nærheten av deg har noen SLI-Bridger liggende?

Endret av Jan Tore M
Lenke til kommentar

Så med bare en SLI bridge så skal du ikke få max hastighet? :)

Etter hva jeg har fått med meg,så er den teorien om å bruke 2 bridger for å få full utnyttelse bare noe tull. Hva med et eventuelt fysikk kort..kanskje det ville dratt nytte av den ekstra "Goldfingeren" på skjermkortet..

Lenke til kommentar
Går det ikke an å gå inn på Control panel og aktivere der? Det jeg gjorde med 7900gt da jeg kjørte sli.

8313637[/snapback]

 

har gjort det men det skal aktiveres et annet sted også,

8314340[/snapback]

 

 

Har du mulighet å låne deg en SLI-bridge til?

Kom til å tenke på at jeg en eller annen gang har lest på et forum at du må ha 2 på 8800 GTX-SLI for å få full fart med SLI.

Dette kan bare være at jeg husker feil, eller at personen ikke vet hva han snakket om, men det kan være verdt ett forsøk.

 

Lykke til.

 

PS. Bor ikke i nærheten så kan ikke hjelpe med å teste, men kanskje andre på forumet i nærheten av deg har noen SLI-Bridger liggende?

8315207[/snapback]

Men herregud da mann, jeg har jo alt sagt at man ikke trenger 2 bridger lenger oppe i tråden. Jeg la med linker også som bekrefter dette

Endret av Megern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...