Fotosearch Skrevet 15. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2002 Har planer om å investere i et Digitalt fotoapperat. Jeg har veldig lite/ingen erfaringer så hadde vært utrolig takknemmlig hvis dere med peiling kunne hjelpet. Kameraet må ha LCD skjerm. (standard på digitale fotoapperat?) Det skal være minst 2Megapixler. 2x zoom eventuelt høyere. Dette til en prisen under 3000 kroner. Skal bruke dette til å ta bilder av venner og kjente, severdigheter, fester eventuelt andre sosiale ting og tang. Hvis noen har forslag og/eller erfaringer som de kan dele hadde jeg vært veldig takknemmlig. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 20. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2002 Hei, jeg foreslår at du tar en titt på anbefalingene våre her: http://akam.no/anbefalinger/ Her har vi endog gitt konkrete anbefalinger på hvilket kamera man bør kjøpe innen de forskjellige prisklassene. MLW Lenke til kommentar
goggi Skrevet 20. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2002 Hvordan er olympus c220 i forhold til Canon A40 ?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. desember 2002 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2002 Vurderte begge disse selv. A40 har mer manuelle muligheter, og er litt større. Prisen er også noe "større", så jeg endte opp med C220Z. Anser begge for kamera som gir mye for pengene, men hvilket du velger er avhengig av budsjett og ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå