Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Slitne skuldre når jeg bruker BH?


Jenta1994

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Ikke sov med BH. Det er ubehagelig, og i tillegg svetter man en del om natten, og det er derfor ikke spesielt lurt med mindre du vil vaske BHer døgnet rundt. Sikker på du har kjøpt riktig størrelse? Om den sitter riktig, skal vekten være bært i strikket rundt ryggen og ikke skuldrene.

Lenke til kommentar

Bruker bare BH noen ganger, den BH jeg har er veldig ubehaglig!

Men jeg har hørt at man kan få kreft av å sove med BH? Hahaa høres tåplig ut. BH virker jo på sammen måte nor man sover :lol: . Men jeg tror ikke det gjør noe å sove med BH, det er jo ikke vits, BH brukse jo for å ikke få sleng pupper og for at det ikke skal se dumt ut.( det er jo mange som har faste pupper da)

og grunnen til at du blir sliten i skuldrene er nok p.g.a stroppene er for stramme og da gjør det sånn at du spenner det og da blir du fort størl også blir du veldig slapp. Eller det kan være p.g.a selve hele BH er for stram eller setter den for stramt. Håper du finner en løsnig :blush:

Lenke til kommentar
kanskje du bare har store tunge pupper, så gjør at det blir stor belastning over skuldrene:P

8282574[/snapback]

Er noen som sliter med det, men en tolvåring har vel ikke de største puppene, og har vel heller ikke gått med BH/hatt puppene lenge nok til å slite seg ut.

 

Vil tro det er feil størrelse, eller innstilling (Ha, må bare stille inn den nye BH'en min..ehm...nei).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...