Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ventelo Privat - Deres anbefalte router?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Ja jeg sliter med routern jeg har nå, den er rett og slett et mareritt!

 

Så da er det påtide å kjøpe en ny Router. Jeg tenker da at jeg vil kjøpe en router som Ventelo selv anbefaler.

 

Leggr ved en link som forklare litt teknisk informasjon

 

http://privat.ventelo.no/multimedia/archiv...aWirel_271a.pdf

 

 

Mitt spørsmål er om noen har erfaring med denne routern ? Jeg sikter da spesielt på trådløs nett.

 

Jeg bruker internett mest til spilling så det vil være ett stort pluss om denne routern takkler det bra :)

 

Tips og meninger er velkommen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, hvor lenge har du hatt denne routeren? For å si det sånn, så er Jensen rett og slett dritt. Er vel det verste som er på markedet.. Enkelt og greit!

Du kan prøve å oppdatere firmware på denne, men jeg tror det ikke vil hjelpe deg mye.

 

Er ikke spesielt skremmende at Ventelo anbefaler Jensen..

 

Anbefaler at du kjøper deg en Linksys WRT54GL, som er en svært god router.

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

Du kan ikke utdype "rett og slett dritt?"... Konstruktivt er fint.

Kort fortalt så har jeg ikke brukte Jensen stort selv. Vet om en som har den fra Ventelo, og han er fornøyd. Selv så har jeg en følelse av plastik av den.

 

Fikk søs til å kjøpe Linksys WRT54G for ca 1 måned siden. Har litt vanskelig å rope hurra på denne. Dette var vel og merke det murblokk på lamberseter med en del støy omkring, men man hadde kun dekning i rommet hvor ruteren var.

 

Selv så har jeg en Asus WL-500 og er meget fornøyd med den, etter en FW oppgradering så kunne jeg også regulere signalstyrken.

 

Men for 99,- så er det bare å teste den ruteren etter min mening, fungerer den dårlig til ditt bruk så selg den til en kompis for 200,-.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Altså, hvor lenge har du hatt denne routeren? For å si det sånn, så er Jensen rett og slett dritt. Er vel det verste som er på markedet.. Enkelt og greit!

Du kan prøve å oppdatere firmware på denne, men jeg tror det ikke vil hjelpe deg mye.

 

Er ikke spesielt skremmende at Ventelo anbefaler Jensen..

 

Anbefaler at du kjøper deg en Linksys WRT54GL, som er en svært god router.

8281473[/snapback]

 

Har akkurat fått en Jensen Airlink fra Ventelo, og opplever at maskinen frysernår jeg bruker Emule... Kommer dette av Jensen?Har kjørt emule i mange år uten at dette har vært et tema før...

 

.Thag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...