Gå til innhold

Når kommer Pcutstyr opp igjen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men den erfaringa eg har hatt når eg har prøvd å bestille ting hjå pcutstyr, så har det vore no way at dei har greid å fått fingen ut og sendt varene. Og då snakker me ikkje verken helg eller tomt på lager. Så viss dei har same tempoet med denne oppgraderinga så kan ein ikkje forvente at den er oppe igjen før etter påske.

 

 

Så eg ville nok ha kikka etter skjermkort hjå nokre av dei andre leverandørene.

 

Dette er mi erfaring.

Lenke til kommentar
Noen som vet når siden til Pcutstyr kommer opp igjen?

 

Skulle hatt et skjermkort før påske.

 

Mvh

 

Otte

8272901[/snapback]

 

Hva med å prøve andre forhandlere?

8273268[/snapback]

 

 

Grunnen til at jeg valgte Pcutstyr denne gangen var at de hadde et greit "ukens tilbud" og at jeg bor i nærheten og kan hente det for å være sikker på å få det til påske.

Så enkel er grunnen til det.

Av erfaring med Posten så vil ikke varer jeg bestiller idag komme frem til påske.

 

 

Mvh

 

Otte

Lenke til kommentar
Noen som vet når siden til Pcutstyr kommer opp igjen?

 

Skulle hatt et skjermkort før påske.

 

Mvh

 

Otte

8272901[/snapback]

 

Hva med å prøve andre forhandlere?

8273268[/snapback]

 

 

Grunnen til at jeg valgte Pcutstyr denne gangen var at de hadde et greit "ukens tilbud" og at jeg bor i nærheten og kan hente det for å være sikker på å få det til påske.

Så enkel er grunnen til det.

Av erfaring med Posten så vil ikke varer jeg bestiller idag komme frem til påske.

 

 

Mvh

 

Otte

8273538[/snapback]

 

Kan du ta kontakt med oss på tlf, eller IM - så skal vi prøve å hjelpe deg i dag før helgen...

 

Vi beklager at systemet er nede for øyeblikket, men ønsker og hjelpe deg på best mulig måte likevel.

Endret av PCutstyr.no
Lenke til kommentar

 

8273538[/snapback]

 

Kan du ta kontakt med oss på tlf, eller IM - så skal vi prøve å hjelpe deg i dag før helgen...

 

Vi beklager at systemet er nede for øyeblikket, men ønsker og hjelpe deg på best mulig måte likevel.

8273760[/snapback]

 

 

Det skal jeg gjøre, men jeg må beklage min uvitenhet og spørre om hva IM er?

 

Mvh

 

Otte

Lenke til kommentar

Hei igjen!

 

Det heter PM her, personlig melding. Beklager at jeg skrev IM.

Fra tidligere og på andre forum heter det IM, intern melding.

 

Trykk på PM til venstre for denne teksten, litt ned på siden - der står det PM. Da kan du skrive en personlig melding til oss.

 

Jeg sender deg PM nå, så kan du svare på denne.

 

Finner du ikke ut av det så skriv det igjen her på forumet... Vi skal i alle fall prøve å hjelpe deg på best mulig måte.

 

 

Til informasjon er det meste nå på plass og nettbutikken er snart klar igjen.

Vi beklager sterkt dette problemet og ønsker alle velkommen til en ny handel hos oss.

 

 

// pcutstyr.no

Endret av PCutstyr.no
Lenke til kommentar

Hei igjen alle sammen.

 

Nå skal vår nettbutikk omsider være online igjen.

 

Vi beklager nedetiden i det siste.

 

Som en kompensasjon vil alle som leser dette få fri frakt på sine bestillinger som blir gjort i dag og hele søndag 01.04.07. Kommenter dette i kommentarfeltet ved bestilling, og frakten vil manuelt bli trukket fra på din ordre - også kredittkort ordre blir frakten redusert ved trekk i etterkant.

 

 

 

Velkommen til en god handel hos www.pcutstyr.no

 

 

 

 

// pcutstyr.no

Lenke til kommentar
Noen som vet når siden til Pcutstyr kommer opp igjen?

 

Skulle hatt et skjermkort før påske.

 

Mvh

 

Otte

8272901[/snapback]

 

 

Vil bare takke Pcutstyr.No for servicen vedr nytt skjermkort.

 

Kunne hente dette idag, SØNDAG, og de reddet påsken.

 

Sånn er det med tekno-freaker når noe går i stykker. Må ha det , bare må ha det NÅ!

 

Så nå er påsken reddet med tanke på film-kvelder, istedet for et surt tryne som sitter borti sofaen og irriterer seg over manglende skjermkort.

 

Nok en gang, tusen takk for hjelpen. Dere vil få flere ordrer fra meg i fremtiden.

 

 

Mvh

 

Otte

Lenke til kommentar
Kunne hente dette idag, SØNDAG, og de reddet påsken.

 

Sånn er det med tekno-freaker når noe går i stykker. Må ha det , bare må ha det NÅ!

 

 

Det var kjempe hyggelig. Må si den "søndag" levering etter omstendighetene var fantastisk. De har sikkert gode flinke medarbeider der.

Har handlet hardisker der, ikke så lenge siden (og annet tidligere)-perfekt levering--- men den behandlingen du fikk, det er den som smakte best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...