Gå til innhold

Boksing eller en annen kampsport


Anbefalte innlegg

Ligger usikker på bruk av rett topic, men shit au..

Siden jeg var liten pjok har jeg blitt fasinert av store slåstkjemper , Bruce Lee, Muhammed Ali, Terminator etc..

 

Å for en stund så ivret jeg etter å bli en sånn, men skjebnen ville annerledes, jeg drev med karate en stund men etterhvert så ble treningen styrt av en som hadde like høyt belte som meg å da sa jeg stop.

 

Nå har jeg flyttet inn til Oslo å har tanken på å begynne på boksing har streifet tanken min.. Er det noen som kan anbefale meg å begynner på boksing ? :)

Hvordan er treningen satt opp der? Å der det noen bra bokse klubber i Oslo, eventuelt en annen kampsport som er gøy :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En i klassen min går på boksing. Han sier det er dritbra trening. Jeg har merket at han blir sterkere og smidigere etter at han begynte der. Går nok for det meste i styrke der. Man behøver ikke holde på i turneringer og konkuranser om man ikke vil.

Lenke til kommentar
En i klassen min går på boksing. Han sier det er dritbra trening. Jeg har merket at han blir sterkere og smidigere etter at han begynte der. Går nok for det meste i styrke der. Man behøver ikke holde på i turneringer og konkuranser om man ikke vil.

8278143[/snapback]

Boksing uten utholdenhet funker særdeles dårlig.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 4 måneder senere...

Jeg drev med boksing i 5 år og syntes det var kjempegøy, men så tok studiene over og jeg var for dårlig til å planlegge den tiden jeg hadde. Så jeg ga slipp på boksingen. Boksing er veldig bra trening; fysisk og mentalt. Det som er gøy med boksing er at du har ingen andre enn deg selv å skylde på om noe går galt. Alle kan drive med boksing..

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

gå for thaiboxing du. så får du trent beina litt mer og. og du gjør litt mer enn å trene på slag. thaiboxing innbefatter bruk av hender føtter knær og albuer. tror thaiboxing treningene er ganske lik vanlig boksing og kickboxing treninger bare at det trenes med litt flere kroppsdeler. så jeg for min del anbefaler thaiboxing. men det er bare min mening.

 

treneren min er selveste Trevor ”The Chill” Ambrose. kunne ikke hatt det bedre. Han har vært profesjonell utøver i boksing, kickboksing, K1 og thaiboksing. Av totalt 507 kamper som proff, har han over tre hundre seirer på knock-out. I tillegg har han fem profesjonelle verdensmesterskapstitler i kickboksing. lite fett eller?? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...