Gå til innhold

Skjermkort max 1600kr pci-e

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei:)

Jeg skal kjøpe ett nytt skjermkort snart. Har nå 6800gt.

Resten av hardwaren min er Core 2 duo e6300, ocz 2gb pc6400.

Jeg har sett på x1950pro x1950xt 7900gs.. Hvilke av disse er det beste valget i forhold til prisen. eventuellt hvilke andre kort er bra i dette prissegmentet?

Mvh Fredrik :)

Endret av FredrikM90
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen.. Jeg får ikke noe opp når jeg tryukker på linken din gjermundsen:/ Men kan noen svare på hvilke kort som er det beste under 1600kr?

Skrevet
Hei igjen.. Jeg får ikke noe opp når jeg tryukker på linken din gjermundsen:/ Men kan noen svare på hvilke kort som er det beste under 1600kr?

8274872[/snapback]

X1950XT er det beste kortet til den prisen for tiden.

Skrevet (endret)

x1950xt ser fryktelig fint ut ja:D Tror nok det blir ett sånt ett ja, rett etter påsken:)Noen som har anbefalinger med dette kortet? :)

Endret av FredrikM90
Skrevet (endret)

Har lest at ATI driverne til x1950xt er dårlige i Vista. (Dette gjelder ikke x1900 serien selv om det er litt tull der også f.eks. med bf2142 og COD2)

Endret av Spartan
Skrevet

Okai, det blir ikke noe problem med det første. skal nok ikke ha vista før om hvertfall 6 mnd. så da har det nok kommet noen bedre drivere.

Men driverne i xp fungerer bra?

Skrevet

Det kommer nye kort i April. Blant annet Nvidia 8600 som burde havne rundt den prisen du antyder. Dette har også støtte for dx10.

Har du tid til å vente et par 3 uker ville jeg ventet til å se hva disse kortene duger til, og hva slags pris de havner på

Skrevet

Hvis det koster under 2k tror jeg kanskje det blir ett 8600gts på meg da:) Ble litt usikker nå.. Men må uansett vente litt så får se litt tester av 8600 osv før jeg kjøper tenker jeg.. Litt lei 6800 nå:p

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg sprengte budsjettet litt og smalt til med ett 8800gts 320mb.. Bestilte det igår kveld.:)

Vil jeg bli fornøyd tror dere? Hvor stor ytelsesforskjell er det på 6800gt og 8800gts 320mb?

Skrevet
Jeg sprengte budsjettet litt og smalt til med ett 8800gts 320mb.. Bestilte det igår kveld.:)

Vil jeg bli fornøyd tror dere? Hvor stor ytelsesforskjell er det på 6800gt og 8800gts 320mb?

8397725[/snapback]

Du rakk akkurat å gå glipp av de nye 8600 serien som er lagt inn i prisguiden (idag ?).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...