Bob Sacamano Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Har prøvd å installert wow, og det gikk, men når jeg lastet ned en patch kunne jeg ikke installere den... Hva er problemet, går det ikke ann å spille WoW på vista?
Heart Break Kid Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Jo, det går. Har ingen erfaring med det selv though.
Bob Sacamano Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Skrevet 29. mars 2007 Fikk en error, som desverre ikke fortalte meg mye, men de sa at jeg burde installere det på nytt, og det gjorde jeg. Laster ner den første patchen fint, men den andre går ikke ann å installere. noen forslag? takk
Rata101 Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 (endret) Spiller WoW på Vista, og det går greit. Hadde litt problemer med grafikken med windowed mode, men regner med det ordner seg når driverne blir oppdatert. Edit: installerte ikke WoW på nytt etter at jeg fikk Vista, så har ikke noe erfaring med akkurat det. Endret 29. mars 2007 av Rata101
gullf1sk Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Kjør patchfila med administrative rettigheter. Da får du patchet.
Bob Sacamano Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Skrevet 29. mars 2007 Kjør patchfila med administrative rettigheter. Da får du patchet. 8268177[/snapback] Takk, skal prøve det, denne datateknologien er litt for avansert for meg
Poor Leno Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 WoW fungerer som sagt greit med Vista! Null problem! Patchene er litt tricky da, som sagt, men det går alltid bra etterhvert
FOOrK Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Spiller WoW på Vista, og det går greit. Hadde litt problemer med grafikken med windowed mode, men regner med det ordner seg når driverne blir oppdatert. Edit: installerte ikke WoW på nytt etter at jeg fikk Vista, så har ikke noe erfaring med akkurat det. 8267951[/snapback] la du inn vista som en oppgradering? eller en clean install?
elf_man Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Har prøvd å installert wow, og det gikk, men når jeg lastet ned en patch kunne jeg ikke installere den... Hva er problemet, går det ikke ann å spille WoW på vista? 8267081[/snapback] Funker fint på Vista 32bit, men sliter som så mange andre spill med Vista 64bit (testet begge personlig).
Bob Sacamano Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Skrevet 30. mars 2007 Kjørte WoW Som adminastrator, og det gikk fint Håper bare jeg liker spillet da^^
brannmannsam Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 (endret) Skal installere wow på en vista PC nå. Når TBC står for tur får jeg bare beskjed om at disken ikke har nok plass. Men der er det over 300gb ledig plass. Hvorfor?? Hjelp!:/ E: Ser ut som Vista leter etter WoW mappa i en annen mappe en der det er installert.. Endret 30. mars 2007 av brannmannsam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå