Gå til innhold

XBOX360 mus og tastatur adapter


mikaelt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet du hva slags spill dette vil funke på?

 

høh? Bruk datamaskin istedenfor.

8266510[/snapback]

Hvorfor det? Så man må oppgradere PCen vært eneste år bare for å kunne får mest mulig ut av spillene? Hvordan man spiller spillene sine på Xbox 360/PS3/Wii, er vel opp til en selv?

Lenke til kommentar
Dette funker dessverre heller dårlig, da spillene er designet for håndkontrollen. Se på omtaler av den så skjønner du hva jeg snakker om. Skal du bruke mus og tastatur, bruk heller PCen!

8266678[/snapback]

Tastatur er jo greit å ha til Xbox 360 også. Det er jo ikke alle tastatur som funker til Xbox 360 akkurat nå. Kanskje den boksen fikser nettopp det?

Lenke til kommentar
Dette funker dessverre heller dårlig, da spillene er designet for håndkontrollen. Se på omtaler av den så skjønner du hva jeg snakker om. Skal du bruke mus og tastatur, bruk heller PCen!

8266678[/snapback]

Tastatur er jo greit å ha til Xbox 360 også. Det er jo ikke alle tastatur som funker til Xbox 360 akkurat nå. Kanskje den boksen fikser nettopp det?

8266704[/snapback]

Edit: leste litt for fort der :blush: Kan godt hende det ja, hvis det er mulighet for å oppgradere FW'en på adapteret kan det jo se lyst ut, eller hva? Ikke at jeg har peiling :tease:

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar

Spilte nylig Call of Duty 3 på xbox'en min... Ingenting som kan måle seg med spill med mus og tastatur på det spillet.. Å spille med håndkontrol er bare irriterende.

 

Når det gjelder adapteret så har jeg ennå ikke kommet over en artikkel som sier noe negativt om den.. Så hvis du finner noe, så vil jeg gjerne ha en link...

 

I følge nettstedet Rejoy, skal disse være testet og fungere:

 

SONY: VGP-UMS50

MICROSOFT: IntelliMouse Explorer 4.0, Wireless Notebook Laser Mouse 6000, Microsoft Standard Wireless Optical Mouse ( Mode:1025 ), Wireless Optical Mouse 5000 ( Mode:1007 ), Compact Optical Mouse ( Mode:1016 )

SAMSUNG : SOM-3600, M/N:SPM-4000

LOGITECH: LX7, G5, MX518, V100, M-BJ58, Optical M-UAG96B, Mini Optical Mouse Plus+, M-UV94

RAZER: Copperhead

PHILIPS: SPM4600BB/933

 

De skriver også at det ikke er kompatibelt med trådløse enheter, men det har jeg lest skal være mulig med enkelte mus og tastatur. Det er vell bare å prøve seg frem tenker jeg..

Endret av mikaelt
Lenke til kommentar
Gi en tilbakemelding på hvordan du syns dette funka da når du har fått prøvd det. Enig i at ingenting kan måle seg med mus og tastatur i spill som Call of Duty og liknende. Skjønner ikke helt hvorfor konsollindutrien driter i mus/tastatur.

8272969[/snapback]

 

Ja, skal komme med tilbakemelding når jeg har fått testet det. Får satse på at det går med trådløs mus og tastatur, er litt tregt å måtte dra 2 kabler fra xboxen til sofaen.

Lenke til kommentar

Har en slik selv :) fungerer greit! men husk at man må ha en xbox kontroller som er usb (ikke trådløs) som må gå inni ene usb porten på XFPS 360! Det står ikke opplyst på modnet

 

Edit: "microsoft wireless photo keyboard" brukte eg :cool:

Endret av galaxee
Lenke til kommentar
Har en slik selv  :)  fungerer greit! men husk at man må ha en  xbox kontroller som  er usb (ikke trådløs) som må gå inni ene usb porten på XFPS 360! Det står ikke opplyst på modnet

 

Edit: "microsoft wireless photo keyboard" brukte eg  :cool:

8273405[/snapback]

 

Kjempe:) Fikk akkurat melding om at den er sendt, så har den sikkert på mandag:) Har bestilt med Battlefield 2 også nå, så nå blir et kriging i påska:)

Lenke til kommentar
Spilte nylig Call of Duty 3 på xbox'en min... Ingenting som kan måle seg med spill med mus og tastatur på det spillet.. Å spille med håndkontrol er bare irriterende.

8271770[/snapback]

 

Det er vel fordi du ikke er god nok, og gidder ikke lære å bruke kontrolleren. Slik var det med meg, og jeg vil tro flere andre. Nå har jeg ingen problem med å bruke kontrolleren.

 

Pluss at det er urettferdig for andre spillere! Spill heller på PC da!

Lenke til kommentar

Jeg blir bare så fortvilet over å lese det dere skriver her... Hvorfor skal jeg lære meg å spille slike spill med håndkontroll når jeg synes det er tusen ganger bedre å spille med mus og tastatur. Jeg vil ikke lære å spille slike spill med håndkontroll heller.

 

Å er det noe jeg driter i, så er det om det er urettferdig for andre. Spiller ikke så mye online allikevel at det spiller noen rolle.

 

Til de som sier at jeg skal heller holde meg til pc. Hvorfor skal jeg bruke 3000kr på en xbox samt 6000kr på en pc, når jeg bare kan spille alt på en xbox. Da kan jeg spille det på stor skjerm og ha skikkelig lyd i tillegg. Skulle jeg hatt samme opplevelsen på pc måtte jeg kjøpt headset eller høytalere til pc + stor skjerm til pc.

Endret av mikaelt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...