Gå til innhold

Noen som kan anbefale et MMORPG-spill?


Anbefalte innlegg

Hei!

Fikk lyst til å prøve et eller flere nye MMORPG-spill, så lurte jeg på om dere kan anbefale noe.. Da tenker jeg ikke på sånn Star Wars/AO -spill, tenker mer på sånn Silkroad og Lineage o.l.

 

Takk :)

 

EDIT: Helst et gratis spill :innocent:

Endret av L2killer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Fikk lyst til å prøve et eller flere nye MMORPG-spill, så lurte jeg på om dere kan anbefale noe.. Da tenker jeg ikke på sånn Star Wars/AO -spill, tenker mer på sånn Silkroad og Lineage o.l.

 

Takk :)

8264425[/snapback]

err...World of Warcraft...?

8264502[/snapback]

Heh.. Jeg har prøvd det og virker ganske morsomt ut, særlig hvis du skriver "lol" eller "hehe", det var litt morsomt :p

 

Men det blir dyrt, siden jeg fra før av spiller Lineage 1 og 2..

Lenke til kommentar
Flyff er ikke bra, det suger, rett og slett.. Spilte runescape før, men sluttet fordi jeg tenkte at jeg måtte begynne å spille ordentlige kjøpe spill hvis du skjønner. Men Runescape er nok det beste gratise rollespillet du kan få tak i..

8266566[/snapback]

Tror jeg skal prøve Flyff "og" Runescape jeg, håper jeg finner noe jeg liker da :)

 

Takk :love:

Endret av L2killer
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Men Guild Wars er ikke gratis, eller..?

Jeg elsker Lineage 2, men jeg sluttet å spille Silkroad da, jeg har så vidt prøvd Rappelz, virket ganske bra egentlig, må bare sette meg litt mer inn i det..

Det var litt morsomt at der er Rupees der da :cool:

Jeg bare elsker Zelda, det er noe av det mest geniale spillet jeg har vært bort i, da snakker jeg om snes-Zelda..

 

Takk for forslagene :)

 

Forresten, jeg lastet nettopp ned GoonZu Online, det var jo kjempegreier :D

Kal Online har jeg også prøvd nå, jeg vet ikke hva jeg skal si om det da, men det er sikkert morsomt det også hvis jeg "gidder" å sette meg inn i det :ermm:

Lenke til kommentar

Guild Wars er bra. Men ikke helt gratis, man må kjøpe spillet (som man gjør med stort sett alle spill) men da betaler man ikke månedsavgift etter det.

Ville holdt meg til de to du spiller, for mange mmo spill blir bare forvirrende;) I tillegg så er de gratis mmo spillene ganske elendige, og som regel lokker de med gratis spilling med ingame "kjøp ting og penger for ekte penger" og da kan det fort bli dyrere enn den hundringsen man vanligvis betaler.

Lenke til kommentar
Guild Wars er bra. Men ikke helt gratis, man må kjøpe spillet (som man gjør med stort sett alle spill) men da betaler man ikke månedsavgift etter det.

Ville holdt meg til de to du spiller, for mange mmo spill blir bare forvirrende;) I tillegg så er de gratis mmo spillene ganske elendige, og som regel lokker de med gratis spilling med ingame "kjøp ting og penger for ekte penger" og da kan det fort bli dyrere enn den hundringsen man vanligvis betaler.

8365064[/snapback]

Godt poeng :thumbup:

Men er det ikke en free trail til GW da?

Slik at jeg får "teste" spillet før jeg kjøper det.. :ermm:

Lenke til kommentar
Godt poeng :thumbup:

Men er det ikke en free trail til GW da?

Slik at jeg får "teste" spillet før jeg kjøper det.. :ermm:

8365189[/snapback]

Jeg tror faktisk ikke det er noen trial for GW, ikke sånn for alle ihvertfall.

Hvis jeg ikke husker galt så får man trial nøkler når man kjøper standardboksene, så kan hende du finner en grei person som har en slik ubrukt trial nøkkel.

 

Jeg kjøpte min nøkkel online på plaync sin butikk, så kan ikke hjelpe deg der

Lenke til kommentar
Jeg ville nok anbefalt Rappelz, som er helt gratis. Guild Wars har jeg ikk spilt selv, men tror det er verdt pengene med tanke på at det er gratis å spille. Har selv hatt lyst til å kjøpe Guild Wars, men har ikke gjort fordi PCen min er veldig ustabil...

8365322[/snapback]

Hm, Skal prøve å sette meg inn i Rappelz, og så skal jeg laste ned Flyff etter vært :)

Lenke til kommentar

Vill anbefale Guild Wars, selv om det er bygd opp ganske annerledes en andre MMORPGer.

 

regner med at du kan få tak i Prophecies (orginalen) til en 200-250kr. Søkte på prisguiden her på gamer.no og Factions komm opp på 90 for billigste tilbud, men vil anbefale prohecies.

 

Bare for å klarere er alle de forskjellige utgivelsene til nå fritstående, dvs. Du kan kjøpe kun Nightfall (det nyeste) og spillet dette uten å trenge orginalen.

Lenke til kommentar
Jeg ville nok anbefalt Rappelz, som er helt gratis. Guild Wars har jeg ikk spilt selv, men tror det er verdt pengene med tanke på at det er gratis å spille. Har selv hatt lyst til å kjøpe Guild Wars, men har ikke gjort fordi PCen min er veldig ustabil...

8365322[/snapback]

Hm, Skal prøve å sette meg inn i Rappelz, og så skal jeg laste ned Flyff etter vært :)

8373636[/snapback]

 

 

Jeg prøvde å sette meg inn i Rappelz.

For å si det slik: jeg har enda ikke klart det.. hehe :no:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Tror jeg kjøper GW etter vært jeg, ser ganske bra ut :cool:

Flyff og RuneScape tror jeg at det er bare å glemme for meg, får holde meg til GoonZu hvis jeg skal spille slike spill :)

 

Da er det bare GW, Rappelz og Kal Online som jeg skal sette meg inn i da :D

 

Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...