Gå til innhold

Rush kommer til Oslo Spektrum!


Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rush, som i, 60/70talls prog rock bandet Rush?

8257847[/snapback]

 

Ja!

8257868[/snapback]

 

You are kidding me!:O

 

Det hadde vært virkelig kult å fått med seg!

En av mine favoritter, utrolig bra musikk, har ikke hørt den nyeste plata, tough

8257904[/snapback]

 

Den aller, aller nyeste har vel ikke kommet enda. Altså den de skal spille fra på konserten.

Lenke til kommentar
Rush, som i, 60/70talls prog rock bandet Rush?

8257847[/snapback]

 

Ja!

8257868[/snapback]

 

You are kidding me!:O

 

Det hadde vært virkelig kult å fått med seg!

En av mine favoritter, utrolig bra musikk, har ikke hørt den nyeste plata, tough

8257904[/snapback]

 

Den aller, aller nyeste har vel ikke kommet enda. Altså den de skal spille fra på konserten.

8257931[/snapback]

 

Ja, når jeg ser etter, så kan vell det stemme :blush:

 

Edit:

som regel så er det de tidligste verkene til band fra denne tiden jeg liker best. Det som kommer utover 80tallet er som regel aldri like mye futt i, og som oftest er det aldri det samme å høre på noe som kom ut "i år" fra et band som en selv mener var heftigst på 60/70tallet.

Endret av Kjekssjokolade
Lenke til kommentar
Rush, som i, 60/70talls prog rock bandet Rush?

8257847[/snapback]

 

Ja!

8257868[/snapback]

 

You are kidding me!:O

 

Det hadde vært virkelig kult å fått med seg!

En av mine favoritter, utrolig bra musikk, har ikke hørt den nyeste plata, tough

8257904[/snapback]

 

Den aller, aller nyeste har vel ikke kommet enda. Altså den de skal spille fra på konserten.

8257931[/snapback]

 

Ja, når jeg ser etter, så kan vell det stemme :blush:

 

Edit:

som regel så er det de tidligste verkene til band fra denne tiden jeg liker best. Det som kommer utover 80tallet er som regel aldri like mye futt i, og som oftest er det aldri det samme å høre på noe som kom ut "i år" fra et band som en selv mener var heftigst på 60/70tallet.

8258344[/snapback]

 

Nåh. Ta bare albumene Moving Pictures og Roll The Bones som noen eksempel. Synes ikke de blir spesielt dårligere med årene, men de modnes, både alder- og musikkmessig. Men selvfølgelig skal det litt til for å slå 2112 da. :cool:

Lenke til kommentar
Etter hva jeg så på et forum nå, så skal de ikke spille i Spektrum i sommer, men nærmere festivaldatoene i høst...

8252771[/snapback]

 

 

Du kan jo starte med og lese litt på den norske fan club siden www.dtnorway.com ;).

 

 

Juni- August er vel satt av til festivaler og sånt. Og dem skal ha europa turne i september-oktober. :D:D. Datoer er ikke bestem enda... men er nokk 99.9% sikkert at dem skal spille i Norge.

 

Mulig det blir Rush og DT konsert samme mnd da :O

Lenke til kommentar
Etter hva jeg så på et forum nå, så skal de ikke spille i Spektrum i sommer, men nærmere festivaldatoene i høst...

8252771[/snapback]

 

 

Du kan jo starte med og lese litt på den norske fan club siden www.dtnorway.com ;).

 

 

Juni- August er vel satt av til festivaler og sånt. Og dem skal ha europa turne i september-oktober. :D:D. Datoer er ikke bestem enda... men er nokk 99.9% sikkert at dem skal spille i Norge.

 

Mulig det blir Rush og DT konsert samme mnd da :O

8266327[/snapback]

 

Og, tar jeg ikke helt feil, handler denne tråden fremdeles om Rush. :hrm:

Lenke til kommentar

Albumet kommer ut 1. mai, gjelder det for hele verden eller bare kanada/nord-amerika?

 

Det samme gjelder billetene til Oslo konserten, det står 14 April, eller er det den 16? Mener å ha lest på Spektrum sine sider at de kommer på salg den 16..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...