Tor Rasmussen Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Jeg er redd du må forklare meg trinn for trinn hvor jeg finner boksen for å hake det av. Vil enable på cd-brenneren og dvd-rom'en. Finner overhodet ikke boksen. Har rotet rundt i devicemanager, alle mulige veier. Hjelp meg. Gjerne i stilen Start -> Controlpanel -> System Information -> osv..
sedsberg Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Device manager -> IDE ATA/ATAPI-controllers -> primary/secondary IDE channel -> Properties -> Settings Tror det skal være der...
FBEN Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Device manager -> IDE ATA/ATAPI controllers -> Secondary IDE Channel -> Properties -> Advanced -> DMA if available
vslatten Skrevet 14. desember 2002 Skrevet 14. desember 2002 Har windows XP norsk, men du klarer vel å oversette... Start-->kontrollpanel-->system-->enhetsbehandling-->IDE ATA/ATAPI-kontrollere-->primær/sekundær IDE kanal-->egenskaper-->avanserte instillinger-->DMA hvis tilgjengelig. For litt raskare oppstart kan du sette "enhet" til "ingen" på f.eks. primary slave, dersom du ikkje har noko tilkobla der, så søker ikkje maskina etter denne i oppstarten. -vslatten Edit: WOW! Mange som fekk det for seg å svare akkurat no, ja... Eg er nok for treig på tastane... [ Denne Melding var redigert av: vslatten på 2002-12-14 16:06 ]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå