Korka Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Har en minnepenn på 128mb som jeg ikke kan bruke, har brukt den og har noen dokumenter + en patch på 40mb. Har ikke brukt den på et halvt år og nå som jeg skal det går det ikke å slette tingene innpå eller sette i dokumenter eller annet i minnepenna. Det står at disken er skrivebeskyttet, noen som har tips på hva jeg skal gjøre for å få det bort? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Fungere det ikke å høyreklikke og formater? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Du må ta bort skrivebeskytelsen. Gå der du ser disken på " Min Datamaskin" , høyreklikk og ta av skrivebeskyttelsen Lenke til kommentar
bertie Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Kan være du ikke har admin-rettigheter. Hadde det problemet på jobben en dag. Fikk ikke endret filer på minnepinnen. bertie Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 27. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Har en minnepenn på 128mb som jeg ikke kan bruke, har brukt den og har noen dokumenter + en patch på 40mb. Har ikke brukt den på et halvt år og nå som jeg skal det går det ikke å slette tingene innpå eller sette i dokumenter eller annet i minnepenna. Det står at disken er skrivebeskyttet, noen som har tips på hva jeg skal gjøre for å få det bort? 8247911[/snapback] Jeg vet at noen av de gamle minnepinnene hadde en liten "knapp" sånn som floppyene har for å skrivebeskytte pinnen. så du kan sjekke om den står på "lås" Lenke til kommentar
Korka Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2007 Det var det vettu blackster.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå