Gå til innhold

Er det noen drevne crosskjørere her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

Er det noen her som kjører motocross?

Jeg kjører på Bybergsanden motocross klubb:)

Har en KTM 2007 modell, 250ccm sx-f 4 takter :thumbup:

8247114[/snapback]

 

Joda er jo det! :w00t: Fikk en Honda crf250 05 i julegave, så nå blir man enda mer dreven :D I tillegg så har jeg kjørt sneskutercross aktivt i flere år, men nå har man lagt opp :cry:

Lenke til kommentar

Jadda, har kjørt cross i 6 år men, slutta nesten for 4 år siden for jeg syns det blei litt ensformig :p så da begynnte jeg med enduro og supermotard :D men nå har jeg tenkt til og ta opp cross kjøringa igjen:)

 

kjører forresten på Eksismoa (bjørkelangen) ;)

 

har en KTM 450 EXC -04mod men skal hente den nye KTM sx-f 450'n snart :D

Endret av djupvannselg
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Har nå Kjørt Cross siden jeg var 5år =P er idag 18 og kjører enda =) Blir aldri lei. bortsett fra press fra Gammle far i huset kan bli litt stress. Akkurat nå Driver jeg og koser meg på en Kawasaki 450F 2008mod. Kjørt kawasaki siden 1999 og trives med det ^^ Bybersanden Cross bane er Morro den =) Spesielt den lange sand strekka bare holde stram wire =P

Lenke til kommentar

Har ikke kjørt lenge, driver på andre året mitt nå. Har hatt noen sykkler da, men jeg startet aktivt i fjor med en Kawasaki KX250f 2006 4takter... Begynnte å kjøre løp en månde etter jeg begynnte aktivt og :p Hadde 12 plass på breddeløpet på bjørkelangen i tidskvall og 3 plass på klubbløp osv ;) Henger med mange av nm kjørere nå hvertfall så har kommet meg mye syns jeg etter bare 1 år...

 

Er to videor her:

 

denne er bare av meg ;) jeg med kawasaki som dere forstår:)

 

 

og denne er fra i år, filmet på magnor, eksismoa og korperud:)

 

jeg med kawasaki, de andre med honda, ktm og suzuki er kjørere fra samme klubb som meg. De kjører nm, han på KTM er Kjell ingar taugbøl (fikk 3 plass på topp 20 norway i 2006) og han på honda er fredrik hesbøl velta, ganske så dreven og han på suzuki er ole ;)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...