BearThor Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Noen som har funnet en løsning på de uendelige connection problemene C&C har i sin online multiplayer del? Jeg of 4 venner er nødt til å bruke Hamachi for å kunne spille sammen, ellers klarer vi ikke starte gamen på grunn av at noen av oss ikke klarer koble oss sammen. Har prøvd å forwarde portene som stod oppgitt i manualen.
Brian Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Har du prøvd å slå av brannmuren? Hadde lignende problemer i et annet spill en gang, og da fikset det problemet. Prøv om alle slår av brannmuren, og se om det funker.
tidus2k4 Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 litt OT kanskje, men må man ha EA link? Brukte EA link for å laste ned demoen og når jeg fjernet det, så sto det at noen spill kanskje ville slutte å funke online når det ble fjernet.
BearThor Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Skrevet 28. mars 2007 Tviler STERKT på vi trenger EA Link, instalasjonen eller spillet har ikke nevnt noenting om det. Ja alle har slått av brannmuren.
Doc_Chronic Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 (endret) Hadde samme problem, men jeg ga spillet fri tillgang på brannmuren og åpnet alle portene som sto i manualen. Det ser ut til at ting fungerer fint nå. Prøv å sette maskinen i DMZ, går det ikke da så vet ikke jeg hva det kan vær. Endret 28. mars 2007 av AcIdica
BearThor Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Skrevet 29. mars 2007 Hadde samme problem, men jeg ga spillet fri tillgang på brannmuren og åpnet alle portene som sto i manualen. Det ser ut til at ting fungerer fint nå. Prøv å sette maskinen i DMZ, går det ikke da så vet ikke jeg hva det kan vær. 8257363[/snapback] Hvordan setter ejg DMZ?
wailer Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Noen som har funnet en løsning på de uendelige connection problemene C&C har i sin online multiplayer del? Jeg of 4 venner er nødt til å bruke Hamachi for å kunne spille sammen, ellers klarer vi ikke starte gamen på grunn av at noen av oss ikke klarer koble oss sammen. Har prøvd å forwarde portene som stod oppgitt i manualen. 8246587[/snapback] jeg har akuratt samme problem som deg.. jævlig surt:\
Nitrius Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Som regel er dette et tegn på at noen av dere er bak en firewall som stenger for, eller evt. en router eller lignende som ikke liker rts spill. Be alle åpne de nødvendige portene skulle ikke de funke sjekk routern deres å sett den til DMZ. Hvordan man setter routern til DMZ er jeg litt usikker på, men prøv å finn navnet på routern din å søk. Evt. oppgi navnet på routern din her så kansje noen kan hjelpe til.
Stigern2k Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Det står dokumentert i readme fila at D-LINK routere kan skape tilkoblingsproblemer. Jeg har D-LINK 614+ selv som forøvrig er noe skikkelig dårlige greier, men alt fungerer så lenge klientmaskina står i DMZ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå