Gå til innhold

Logg på windows


Anbefalte innlegg

Hei. :dribble:

 

Når jeg starter opp datan så er det første bilde som kommer opp er LOGG PÅ WINDOWS er det mulig å få bort det. Det er bare jeg som bruker den ( 1 bruker på datan)

 

ønsker å få bort dette på grunn av at når jeg skal kjøre Nvidia nTune så krever programmet en del restarter for å fullføre testen av HK. og Grafikkort

 

Testen er fra 20 min til 3 timer å jeg har ikke lyst til å sitte å passe på hver restart for å logge inn i windows igjen :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. :dribble:

 

Når jeg starter opp datan så er det første bilde som kommer opp er    LOGG PÅ WINDOWS  er det mulig å få bort det.  Det er bare jeg som bruker den  ( 1 bruker på datan)

 

ønsker å få bort dette på grunn av at når jeg skal kjøre Nvidia nTune så krever programmet en del restarter for å fullføre testen av HK. og Grafikkort 

 

Testen er fra 20 min til 3 timer å jeg har ikke lyst til å sitte å passe på hver restart for å logge inn i windows igjen :blush:

8246131[/snapback]

 

For å svare deg kort "JA"

 

Det er en enkelt måte å fjerne det på. Når du går inn på kontrollpanelet kan du under kategorien "Brukere" velge hvordan du skal logge på. Det kan du velge at den skal hoppe direkte inn i windows, uten mellomstopp :thumbup:

Lenke til kommentar

Det skal gå i regedit. husker ikke helt i farta, Kan prøve å søke på default user eller noe.. Deretter legger du inn brukernavn og passord.

Hvis du er den eneste brukeren kan du endre det i påloggings muligheter i kontrollpanel, (så lenge du ikke har et passord) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...