Gå til innhold

skins til 1.6 og source


Anbefalte innlegg

Hei. :D

 

Jeg har en counter-strike 1.6 lan verson som jeg gjerne skulle hatt noen tøffe skinz til!

 

eks: våpen, kniven som en kjøtt øks med mere, klær osv.

 

(jeg vil ikke ha skinza til steam verson der gidder jeg ikke)

 

Jeg har også kunne tenkt meg noen tøffe skinz til counter strike source som er via steam.

 

men viss det er ulovelig på serverne så trenger jeg dem ikke på source.

 

men på 1.6 lan verson er det lov.

 

Jeg trenger også en kjekk guide til å sette dem på.

 

Takker for alle seriøse svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. :D

 

Jeg har en counter-strike 1.6 lan verson som jeg gjerne skulle hatt noen tøffe skinz til!

 

eks: våpen, kniven som en kjøtt øks med mere, klær osv.

 

(jeg vil ikke ha skinza til steam verson der gidder jeg ikke)

 

Jeg har også kunne tenkt meg noen tøffe skinz til counter strike source som er via steam.

 

men viss det er ulovelig på serverne så trenger jeg dem ikke på source.

 

men på 1.6 lan verson er det lov.

 

Jeg trenger også en kjekk guide til å sette dem på.

 

Takker for alle seriøse svar.

8241328[/snapback]

 

For det første "skinz" skrives skins.. og ja www.fpsbanana.com har en del skins osv :)

Lenke til kommentar
men er skins LOVLIG på Source f. eks  ?

8243693[/snapback]

Tror ikke du blir hengt for å si det sånn, guns og knives er vell lov siden det bare er du som ser dem, men derimot skins til selve modellen er nok ikke lov hvorav de kan være store og gjør så du ser fienden lettere, men hvem merker vell det på public?! :) gjør hva du vil for min del, du blir ikke VAC bannet uten at du har cheatet.

Lenke til kommentar
men er skins LOVLIG på Source f. eks  ?

8243693[/snapback]

 

Skins er lovlig i alle spill, men det finnes alltid noen apeloffer som mener det motsatte. Du har kjøpt spillet og kan dytte det opp i ræva di om du vil :p

8246541[/snapback]

 

Er lov ja, men det spørs jo hvor seriøst du spiller og. Spiller du i f. eks. CB kan du ikke bruke skins. (Eller du kan bruke high-fps skins som du finner på siden dems)

Lenke til kommentar
men er skins LOVLIG på Source f. eks  ?

8243693[/snapback]

 

Skins er lovlig i alle spill, men det finnes alltid noen apeloffer som mener det motsatte. Du har kjøpt spillet og kan dytte det opp i ræva di om du vil :p

8246541[/snapback]

 

Er lov ja, men det spørs jo hvor seriøst du spiller og. Spiller du i f. eks. CB kan du ikke bruke skins. (Eller du kan bruke high-fps skins som du finner på siden dems)

8248935[/snapback]

 

Kan og kan fru blom, jeg brukte custom models og skins hele tiden i CB. Ingen som visste noe dog, men jeg var klar over reglene. Dette var vel og merke skins som ikke ga noen som helst fordeler, kun kosmetiske endringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...