Gå til innhold

twopack- langt igjen til Sixpack?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er også de som ikke får markerte nedre rette bukmuskler uansett hvor mye de trener. I alle fall i følge dem selv, men dette varierer vel veldig fra person til person.

8244875[/snapback]

Det er fordi de kanskje rett og slett ikke har de nederste magemusklene, som sagt gener ;)

Lenke til kommentar

Er det enkelte som ikke har det nederste paret? Kanskje det er derfor mine ikke kan sees? Kan se de 2 øverste til vanlig, men får ikke frem de nederste uansett hvor mye jeg strammer. Har ikke tenkt over at de kanskje ikke eksisterer :)

Endret av KjellV
Lenke til kommentar
Det er fordi de kanskje rett og slett ikke har de nederste magemusklene, som sagt gener ;)

8244954[/snapback]

Det mangler vel ingen muskler, men de kan bare ikke bli markert ;) Rectus Abdominis er én muskel. Føler meg litt ute på usikker grunn nå, men synes huske det er sener som ligger tvers over magemuskelen som gjør at den deles opp i ruter, og at det er derfor man kan ha forskjellig potensiale for x-packs.

 

 

Er det enkelte som ikke har det nederste paret? Kanskje det er derfor mine ikke kan sees? Kan se de 2 øverste til vanlig, men får ikke frem de nederste uansett hvor mye jeg strammer. Har ikke tenkt over at de kanskje ikke eksisterer :)

8245552[/snapback]

Noen har 4-pack, noen har 6-pack og noen få har en 8-pack. Det kan godt være at du ikke har muligheten til å noen sinne få de to nederste rutene.
Lenke til kommentar

Vi har da vel uansett bare en magemuskel, dvs den store magemuskelen Rectus abdominis, delt opp i ruter av sener eller noe sånt? Og ja, det er veldig individuelt hvor oppdelt den er, så noen får 8-pack og noen får 2-pack.

 

 

Edit: litt slapp til å lese, zethyr skrev jo akkurat det samme som meg:p vel, vi er i hvert fall enige

Endret av pian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...