wiberos Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Er det ikke rett disk? Det står som 320 GB og det stemmer. Men partisjonene den fant stemmer ikke. Ser ikke ut som TestDisk klarer dette. 8261964[/snapback] ja vist . Tok feil ja.
Nessi Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Skrevet 28. mars 2007 (endret) søkte gjennom en gang til, dette fikk jeg : Endret 28. mars 2007 av Nessi
wiberos Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Når jeg samler alle de trådene i posten, får en hvis forklaring på ting og tang men har ikke fått dem på plass enda. Vi trenger hjelp fra deg Nessi. Hvis du er villig til å bruke litt tid på det mysterium, så det hadde vært fnt om: Som du gjørde siste, lese og ta bilde fra sector 2048. Prøve på sector, 604660534, 625137344, 604654469, 0,. Jeg tror at den information som vi har foran oss er falsk. At fixmbr har skrevet på feil sector er ikke, tilfeldig lenger. Husk at når du leser en sector, så kan du og ta copy å lagre i nessi foldet som du har, med å klikk på file (overst til venstre) og velg save as. da kan lagre med å bruke tall på sector det gjelder slik at vi vet hva det er. Etter at du har lagret en del av de sectorene, og hvis jeg ser ikke antydning til fornuft på det, vil det bli aktuelt at du sletter de partitioner som er på Disken. Kun å slette partitioner og ikke annet. hadde du 64 versjon fra starten av?
Nessi Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Skrevet 28. mars 2007 (endret) hadde x86 før. Skal prøve det du sier, jeg har det ikke serlig travelt. Så jeg skal prøve. Vil jo finne ut av det og få tilbake det som er\var der. ser ikke ut til at jeg får opplastet de .dsk filene. hadde det ikke vært enkelt å snakket på msn wiberos? begynner å komme over 4 sider nå =) Endret 28. mars 2007 av Nessi
wiberos Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 hadde x86 før. Skal prøve det du sier, jeg har det ikke serlig travelt. Så jeg skal prøve. Vil jo finne ut av det og få tilbake det som er\var der. ser ikke ut til at jeg får opplastet de .dsk filene. hadde det ikke vært enkelt å snakket på msn wiberos? begynner å komme over 4 sider nå =) 8262494[/snapback] Kjempe fint. Ikke le, men jeg bruker ikke msn. Ellers vi kan bruke vel litt "private meldninger" i kontrollpanel og. Det er ikke ofte jeg ser der, og nettopp oppdaget at det var en meldning fra januar som har ikke svart på. (uff ble lei nå, jeg må svare og beklage for det. ) Ellers det er viktig at vi finner løsning på det, her, av respekt for se andre og. Men jeg er glad at du ønsker å finne en løsning på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå