Gå til innhold

Funnet noen kule våpen i Stalker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
personlig er jeg på evig jakt etter en desert eagle, men finner ingen.

8225750[/snapback]

 

 

Ligger et korps med en DE i Wild Territory. Inni tunnelen der ved det nedskutte helikopteret, du også finner den avsagde hagla som han fyren i Bar vil ha tilbake. Liket heter Freeman om jeg ikke husker helt feil, ligner på Morgan Freeman..

Lenke til kommentar

Per dags dato har jeg ikke funnet et våpen som eier mer enn min TP(?)301 med scope. Jeg bruker den som sniper, plukker hoder og dreper på ett skudd. I tillegg bommer jeg aldri, siden den treffer der jeg sikter <3

 

Eneste ulempen er de ekle dyrene som kommer helt innpå og waster ammoen min. Noen som vet hvem som selger store mengder slik sølv-ammo?

Lenke til kommentar
Per dags dato har jeg ikke funnet et våpen som eier mer enn min TP(?)301 med scope. Jeg bruker den som sniper, plukker hoder og dreper på ett skudd. I tillegg bommer jeg aldri, siden den treffer der jeg sikter <3

 

Eneste ulempen er de ekle dyrene som kommer helt innpå og waster ammoen min. Noen som vet hvem som selger store mengder slik sølv-ammo?

8289915[/snapback]

 

Hmm. nei, men jeg vet en god del mercs dropper det. Men jeg anbefalder deg vel egentlig å bare bruke pumpehagle på nært avstand, for å spare ammo. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...