Gå til innhold

Stalker Crasher Helt Vilt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja.. Jeg tenkte jeg skulle lage en Tråd For oss som "Crasher" i Stalker, slik at vi ikke trenger å presse oss på de som faktisk klarer og spille spillet..

Jeg sitter på en:

ATi Radeon X1600 Pro 256MB RAM

3.0GHZ (Intel)

2GB Ram

Jeg kan ha Spillet på den høyeste instillingen uten noen form forhakking..

Men etter en studn så "Crasher" spillet,eller fryser opp hele pc'n.

Jeg har prøvd:

Skru ned Dynamic Light

Skru ned på Textures

Skru ned på Object Details

Shadows osv osv osv osv...

Crash-ingen varierer litt.. noen ganger kan jeg spille sånn 15-20 mins før det Crasher.. Men det er fremdeles irriterende.

Noen som har en Løsning? eller opplever det samme?

Nei, jeg Har _IKKE_ Piratkopi, har orginalen.

PS: ja, jeg liker å bruke Crashe istedenfor "Krasje"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av en eller annen grunn så funker HDR dårlig på første plassen du er på. Skift over til static lightling og skift tilbake når du kommer videre.

Skrevet

Har akkurat samme problemene, hadde det både med piratversjon, og orginalen som jeg fikk idag. Specs i signatur, kjører XP.

Veldig irriterende... Får bare spillt det på den bærbare som suger :p Håper det kommer en patch eller noe veldig snart som fikser krasjingen, har hørt veldig mange som har samme problem...

Skrevet

Har et nytt problem, jeg fiksa crashe problemet, men nå har jeg et nytt problem. Når jeg spiller S.T.A.L.K.E.R, så begynner det og komme en DYT!-e lyd fra inni dataen med jevne mellomrom, og hvor vært pip flimrer skjermen litt. Om jeg går ut i desctop i en liten stund, så inn igjen tar pipinga slutt for en stund, fær det starter på'n igjen.

PLZ hjelp meg ! :cry:

Skrevet
Har et nytt problem, jeg fiksa crashe problemet, men nå har jeg et nytt problem. Når jeg spiller S.T.A.L.K.E.R, så begynner det og komme en DYT!-e lyd fra inni dataen med jevne mellomrom, og hvor vært pip flimrer skjermen litt. Om jeg går ut i desctop i en liten stund, så inn igjen tar pipinga slutt for en stund, fær det starter på'n igjen.

PLZ hjelp meg ! :cry:

8227132[/snapback]

Høres ut som mobil-signaler. Hvis du har mobilen eller noe lignende i nærheten legge det et lite stykke unna. Annet enn det har jeg ikke peil.

Skrevet (endret)

Spillet henger seg viss jeg spiller med HDR på, viss jeg slår det av funker det nesten knirkefritt.

Maskinen jeg har består av disse komponentene; Ati x1800xt, intel E6600, 2gb ram ''kingston hyper X 750mhz og x-fi extrem music.

Pcen driver spiller bra med HDR på, men plutselig henger det seg uten videre og jeg må restarte pcen. Kommer sjelden inn på XP igjen når det første har gått til helvete....

Skal prøv å skifte til catalyst 6.3 pga har lest om flere som har fått det stabilt med eldre driverer... Catalyst 7.3 funker ivertfall ikke bra, samme gjelder 7.2 til 6.12...

Får håpe det kommer feks en patch eller mod eller noe som kan ordne problemene jeg har, synes spillet blir finere med HDR aktivert. Og at jeg har en pc som greier å drive dette bra, men som jeg ikke får utnytte...

Men utenom dette så er spiller knallbra, hadde det ikke vært det så hadde jeg ikke hatt giddet til å sitte og slite med å fikse faenskapet... :p

Endret av The_Free_Man
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...