Gainwardseifer Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Ja.. Jeg tenkte jeg skulle lage en Tråd For oss som "Crasher" i Stalker, slik at vi ikke trenger å presse oss på de som faktisk klarer og spille spillet.. Jeg sitter på en: ATi Radeon X1600 Pro 256MB RAM 3.0GHZ (Intel) 2GB Ram Jeg kan ha Spillet på den høyeste instillingen uten noen form forhakking.. Men etter en studn så "Crasher" spillet,eller fryser opp hele pc'n. Jeg har prøvd: Skru ned Dynamic Light Skru ned på Textures Skru ned på Object Details Shadows osv osv osv osv... Crash-ingen varierer litt.. noen ganger kan jeg spille sånn 15-20 mins før det Crasher.. Men det er fremdeles irriterende. Noen som har en Løsning? eller opplever det samme? Nei, jeg Har _IKKE_ Piratkopi, har orginalen. PS: ja, jeg liker å bruke Crashe istedenfor "Krasje"
Looper87 Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Av en eller annen grunn så funker HDR dårlig på første plassen du er på. Skift over til static lightling og skift tilbake når du kommer videre.
bensinkanna Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Kjører du windows vista? har hørt at spillet har problem med vista, men dette skal rettes opp i ved neste patch.
Gainwardseifer Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 Nei Bruker XP.. og jeg har slått av HDR.. Putta det på static.. men det krasjer likevel..
Saddlefall Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Har akkurat samme problemene, hadde det både med piratversjon, og orginalen som jeg fikk idag. Specs i signatur, kjører XP. Veldig irriterende... Får bare spillt det på den bærbare som suger Håper det kommer en patch eller noe veldig snart som fikser krasjingen, har hørt veldig mange som har samme problem...
Gainwardseifer Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Skrevet 24. mars 2007 Fant en Fix. jeg satte Desktop Res på 1024x768 og Ingame res på 1024x768. og nå funker det fint, uten krasj, med alt på fult..
Saddlefall Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Jeg har også fiksa det nå! Prøvde masse drivere helt til jeg fant en som funka. Kjører med Catalyst 6.3 drivere nå, og har spillt en time ca uten krasj.
TraX-mhaa Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Har et nytt problem, jeg fiksa crashe problemet, men nå har jeg et nytt problem. Når jeg spiller S.T.A.L.K.E.R, så begynner det og komme en DYT!-e lyd fra inni dataen med jevne mellomrom, og hvor vært pip flimrer skjermen litt. Om jeg går ut i desctop i en liten stund, så inn igjen tar pipinga slutt for en stund, fær det starter på'n igjen. PLZ hjelp meg !
Gromle Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Når kræsjer det hos dere? De gangene det har krasjet hos meg er når virker som en ny sone skal loades.
Comprade Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Har et nytt problem, jeg fiksa crashe problemet, men nå har jeg et nytt problem. Når jeg spiller S.T.A.L.K.E.R, så begynner det og komme en DYT!-e lyd fra inni dataen med jevne mellomrom, og hvor vært pip flimrer skjermen litt. Om jeg går ut i desctop i en liten stund, så inn igjen tar pipinga slutt for en stund, fær det starter på'n igjen. PLZ hjelp meg ! 8227132[/snapback] Høres ut som mobil-signaler. Hvis du har mobilen eller noe lignende i nærheten legge det et lite stykke unna. Annet enn det har jeg ikke peil.
WaterMarked Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 (endret) Spillet henger seg viss jeg spiller med HDR på, viss jeg slår det av funker det nesten knirkefritt. Maskinen jeg har består av disse komponentene; Ati x1800xt, intel E6600, 2gb ram ''kingston hyper X 750mhz og x-fi extrem music. Pcen driver spiller bra med HDR på, men plutselig henger det seg uten videre og jeg må restarte pcen. Kommer sjelden inn på XP igjen når det første har gått til helvete.... Skal prøv å skifte til catalyst 6.3 pga har lest om flere som har fått det stabilt med eldre driverer... Catalyst 7.3 funker ivertfall ikke bra, samme gjelder 7.2 til 6.12... Får håpe det kommer feks en patch eller mod eller noe som kan ordne problemene jeg har, synes spillet blir finere med HDR aktivert. Og at jeg har en pc som greier å drive dette bra, men som jeg ikke får utnytte... Men utenom dette så er spiller knallbra, hadde det ikke vært det så hadde jeg ikke hatt giddet til å sitte og slite med å fikse faenskapet... Endret 29. mars 2007 av The_Free_Man
Perdition Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Hva er HDR? Jeg har x1800xt jeg og, med 1k ram og ok hardware. Kjører XP.
Zeph Skrevet 22. april 2007 Skrevet 22. april 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori.
Gravemaskin Skrevet 24. april 2007 Skrevet 24. april 2007 (endret) tweake user.itx skal vist fixe en del problemer ettersom du kan sette grafikk mye lavere enn inne i spillet, fikse lommelykt probs osv; http://www.tweakguides.com/STALKER_7.html kan kjøre stalker med god fps på min 2Ghz 768 pc med radeon 9600 kort, takket være tweaks Endret 24. april 2007 av Gravemaskin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå