Gå til innhold

Beste side for å bestille PS3 spill ?

bergetun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

anbefaler videogamesplus.ca . Tar som oftest 2, maks 3 dager fra den er sendt til den ligger i postkassen. Spillene er billige, og du slipper toll da de merker pakkens verdi til 20CAD

Skrevet

hvordan er det på bestille en PS3 fra videogamesplus da? får du brukt spill fra europa på den osv?

hvor mye blir det i frakt, toll etc?

Skrevet

Mye osv. og etc. på deg, gitt. :)

Frakt koster ca 5 euro til Norge. Ellers betaler du ingenting annet enn det spillet koster. Betalte eksempelvis totalt 441 norske for RFoM, og frakt tar 4-5 dager.

Skrevet
PS3-spill er sonefrie. Dvs. at alle PS3-spill fra alle forskjellige soner vil fungere på din PS3.  :)

8241317[/snapback]

Nå vet jeg ikke om dette er riktig, sier hva andre på forumet har sagt, men på Motorstorm f.eks, så får man kun opp US servere, om man har kjøpt den i us f.eks..

Så om du skal ha norske \ europeiske servere, så må du kjøpe den i eu.

Correct me if im wrong!

Skrevet
PS3-spill er sonefrie. Dvs. at alle PS3-spill fra alle forskjellige soner vil fungere på din PS3.  :)

8241317[/snapback]

Nå vet jeg ikke om dette er riktig, sier hva andre på forumet har sagt, men på Motorstorm f.eks, så får man kun opp US servere, om man har kjøpt den i us f.eks..

Correct me if im wrong!

8242960[/snapback]

Det stemmer, men så vidt jeg vet gjelder dette bare Motorstorm (hittil). :)

Skrevet

Hva med at hvis man kjøper et spill fra import(usa f.eks) Får man da problemet man fikk med ps2 at man må legge den over til NTSC og skjermen kjører mer en 50 hz? dermed blir det dårligere farger eller ingen farger?

• 2 uker senere...
Skrevet

8241317[/snapback]

Correct me if im wrong!

8242960[/snapback]

Det stemmer, men så vidt jeg vet gjelder dette bare Motorstorm (hittil). :)

8275777[/snapback]

hei jeg fikk en us ps3 for noen dager siden, og kjøpte tiger woods idag her i norge

når jeg prøver å spille spillet kommer det bare opp: "this game is not supported"

noen ide om hva jeg skal gjøre? trodde alle spill skulle fungere jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...