Bozzeye Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Her kan du skrive om de 3 spillene du synest er best? Skriv gjerne et par linjer om de tre beste spillene du vet om. (Du kan og skrive en Topp 10, men eg tenkte at det kansje blei for mye for noen) Mvh Kiwien6
Bozzeye Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Skrevet 23. mars 2007 Min Topp 3 1. Heroes III, IV og V: Strategi 2. Escape from Monkey Island: Pek og klikk-spill 3. Age of Empires II: Strategi
tidus2k4 Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Mine top 3 er : 1. Final Fantasy VIII (PSX). Vanvittig bra story og godt gameplay. Var såvidt ute av rommet å spiste litt innimellom hele vinterferien da jeg fikk det. 2. Final Fantasy VII (PSX) Spillet som fikk meg til å bli "hooked" på final fantasy. For mange er det ingen over og ingen ved siden. For meg er det FFVII og VIII på delt første egentlig, men jeg vil kan putte VIII øverst for syns skyld. 3. God of War (PS2) Mens alle syter om at spill er voldelige, huff og huff.. så kommer god of war. Et gjennomført spill fra start til slutt. Utrolig bra story, veldig bra gameplay og ikke minst mer eller mindre ingen loading på ps2.
Shifty Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 (endret) 1. Xenogears - Xenogears er mitt favorittspill uansett konsoll. Dette spillet er bare utrolig. Kan gå så langt i å si at storylinen er bedre enn FF VII's. Utrolig bra oppbygging av characters og spilleren får vite utrolig mye om de respektive characters. Fightingsystemet var også revolusjonerende da det kom ut. I tillegg har Xenogears, etter min mening, the beste soundtracket som finnes. Kom desverre aldri ut i Europa grunnet ganske rare religiøse meninger i spillet, men om du har muligheten til å spille NTSC spill så er Xenogears rett og slett verdt de 50 dollarene det koster fra eBay. 2. Final Fantasy VII - Et av tidenes beste Playstation-spill. Har alt. 3. Chrono Trigger - Var revolusjonerende i sin tid. Artige characters, sterk storyline. 4. Chrono Cross - Behøver egentlig ikke si så mye. De som har spillt det vet hvorfor det havner på en topp 5(6)-liste. 5. Dragon Quest VII - Utrolig morsomme characters, bra stemmer til folkene, storylinen er ufattelig god, grafikken er helt sinnyk med en typisk Level 7 stil. 6. Rogue Galaxy - Action-RPG laget av Level7, teamet bak Dragon Quest VIII. Utrolig god grafikk, morsomme quester, artige karakterer, utrolig bra fightingsystem. Endret 23. mars 2007 av Shifty
tidus2k4 Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 Ser at du har god smak på spill Shifty. Tror samtlige hadde ligget på min top 10
Shifty Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 (endret) Ser at du har god smak på spill Shifty. Tror samtlige hadde ligget på min top 10 8222903[/snapback] Hihi, er ikke så lett å unngå å ha de spillene i en topp 10-liste. Kan like gjerne fullføre listen. 7. Final Fantasy IX 8. Final Fantasy VIII 9. Vagrant Story 10. Valkyrie Profile 1&2 (11. Grandia) Resident Evil 4 burde kanskje vært der og, men. Offtopic: Har du runna Xenogears, Tidus? Endret 23. mars 2007 av Shifty
koronag Skrevet 23. mars 2007 Skrevet 23. mars 2007 1. Silent Hunter 3. En bugget release, som etterhvert forvandlet seg til den beste naval-simulatoren noensinne. Dryss litt deilige mods over, og man har en vinner. 2. Armed Assault. Fortsatt ikke det det kan bli, men likevel et av de aller beste spillene jeg har spilt. 3. Fahrenheit. Aldir blitt så hekta på en historie før.
Bob Sacamano Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 1. Diablo 2 & expansion. Fantastisk historie og gameplay, bra skill og stat system og kanskje det spillet som har mest forskjellige items i verden. Anbefales at du først runner det på SinglePlayer. 2. Heroes III: veldig vanskelig valg, siden diablo er i en annen klasse enn de andre spillene jeg har spillt, men husker at jeg koste meg skikkelig med dette spillet. 3. Grand theft auto: San andreas: Synes dette spillet bare er så innmari gøy
VepsoO Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 1 - Star Wars - Knighs of the old republic 1 & 2 (måtte det for Guds skyld komme oppfølgere til disse fantastiske spillene) 2 - The Elder Scrolls 3 Morrowind 3 - Stronghold 1, eventuelt med Crusaders
eldavid Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 1. Zelda OOT (Nintendo 64). Uten tvil det spillet som frembringer mest gode minner fra barndommen. Banebrytende spill både på grafikkfronten og 3d sjangeren, spekket med uendelig mye å gjøre og en god historie (slik jeg husker den) 2. Heroes III (PC). Husker lite av spillet bortsett fra at jeg satt uendelig lenge med det før jeg gikk lei. 3. Half life 2 (PC). Et av få FPS spill som jeg syntes har vert verd å spille. God grafikk og utrolig god måte å styre på. 4. Mario Cart (Nintendo 64). Mye dårlig grafikk, men hva gjør vel det når spillet er morro ellers? 5. TES: Oblivion (PC). Utrolig grafikk, uendelig mye å gjøre, men totalt ubrukerlig uten mods som OOO 3.1 6. Golden eye (Nintendo 64). The one and only! 7. Roller Coaster Tycoon (PC). 8. Sim city 3 og 4 (PC). Strategispill nr 1 9. Red alert 1 og 2. 10. Age of empires 2
ttt Skrevet 24. mars 2007 Skrevet 24. mars 2007 Denne tråden er ganske lik denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=592176 Begge handler om det same, bare at denne har litt friare rammer. Sidan dei er så like foreslår eg at diskusjonen fortsett i den andre tråden. Hugs å lese reglane for den tråden.
Anbefalte innlegg