Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Proxy server @ LAN


Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg og noen til har planer om å dra LAN på et lokalt hus her i bygda.

Men vi har funnet et stort problem. vi har proxy linje inn, dvs ikke noe online spilling. Noen ide til hvordan vi kan bypasse denne proxy`en uten at det går utover linja? Går det ann og skru av proxy?

 

 

Mvh

Aassveen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis ikke jeg er helt på jordet her nå så kan du vel bruke en VPN og sette opp en tunnel til en server hvor ting og tang er oppe. Du router da bare all trafikk igjennom denne på gatewayen deres. dette krever da litt linje og det aller beste er selvfølgelig mr_trout sin løsning. hvis dette ikke er noe privat lan så hadde jeg ikke brukt denne løsninga.

Lenke til kommentar
jeg driver å tester www.relakks.com her nå, kan tilogmed spille via den, kan det være noe? koster 60 kr for en mnd, og kan bruke flere pcer på den.

 

edit: ikke noen problemer med relakks etter det jeg har funnet ut.

8227477[/snapback]

 

www.relakks.com blir jo veldig bra nå etter den siste loven som sier at purken har lov og sniffe trafikken din i .se som relakks sin server står i

Endret av ranvik
Lenke til kommentar
jeg driver å tester www.relakks.com her nå, kan tilogmed spille via den, kan det være noe? koster 60 kr for en mnd, og kan bruke flere pcer på den.

 

edit: ikke noen problemer med relakks etter det jeg har funnet ut.

8227477[/snapback]

 

www.relakks.com blir jo veldig bra nå etter den siste loven som sier at purken har lov og sniffe trafikken din i .se som relakks sin server står i

8227586[/snapback]

 

?? han spørr etter en vpn eller noe så han kan spille, siden nette de har er på proxy? da sa jeg at man kunne spille via relakks.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...