Gå til innhold

Hjelp til utvikling av design/typografi.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har jobbet med et design over en periode nå. Har jobbet litt nå og da, fordi dette er et prosjekt uten noe tidspress. Siden er tenkt til å en gang i fremtiden, å vere en side/blogg til personlig bruk. Mitt problem er at jeg har sett meg litt blind på siden nå, har blitt for vannt til designet rett og slett. Siden er på ingen måte ferdig, jeg har noen tanker om hva som kansje kan forbedres. Logoen har ikke fått seg typografi enda pga. at siden ikke har fått seg et navn. Det jeg lurer mest på er selve teksten, typografien. Mener den svarte teksten bør forbedres, men klarer ikke helt å sette fingeren på det. Så har vi arkivdelen (grått), mener vell at noe kan forbedres her også.

 

Derfor trenger jeg deres hjelp, ta en titt:

http://kim.vaffelweb.net/codenameblue/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du bør forandre på fonten og skriftstørrelsen du har brukt i menyen. Det samme gjelder fargene.

8214466[/snapback]

Jeg har allerede påpekt at dette er områder som bør forandres på, så det hadde vert til stor hjelp med forslag til font og farger.

 

Den eneste typografien jeg er veldig fornøyd med er overskriftene og "puplisert under..."

 

Det hadde også vert greit med litt respons på designet sånn generelt:)

Endret av KimS
Lenke til kommentar
synes den lignet veldig på en wordpress temp jeg har sett..

8215115[/snapback]

Dette er ikke et template.

 

1) Det at du kansje mener du har sett det før kommer vell av at designet har en typisk wordpress oppyggning. et raskt google søk viser dette.

2) Hvis du tar det ut fra at koden min (CSS koden) er uryddig, så kan jeg si at dette er fordi at jeg ikke har tatt jobben og ryddet i den enda. Igjen, dette er ikke et template. Jeg har rett og slett vert her for lenge til å lyge på meg lang forumpenis, tipper en del kan gå god for meg her på huset. :)

 

Når det er sagt, skal jeg ikke garantere at det ikke finnes et template som ligner der ute, jeg har bare ikke sett det enda, så hvis du kan vise meg det, bring it on. (pust)

 

Så over til kritikk og nye forslag :thumbup:

Endret av KimS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...