bjoffe Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Hei, Jeg har alt XPx32, til tross for at jeg har 64bit prosessor. Dette fordi WLAN-kortet mitt ikke har 64bit-drivere. Jeg kunne likevel tenke meg å teste OSet for å teste forskjellen i ytelse, uten å fjerne 32bit-versjonen. Poenget; Er det bare å kjøre innstallasjonen av XPx64 på ny partisjon, og dermed automatisk få dualboot-meny i oppstarten, eller trenger jeg et sekundært program for dette (som i "gamle dager")? Jeg vil gjerne teste Vista o.l. også, for den saks skyld, men uten å måtte fjerne nåværende OS.
no_viking_no Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 du kan lege flere OS(er) på PC, ingen problem. anbefaler at du gjør det på ny partisjon, ikke der hvor det ligger OS fra før.....
bjoffe Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 ny partisjon var planen ja, spørsmålet gjaldt boot-meny. Vil denne komme automatisk ved XP, eller trenger jeg et dualboot-program (som jeg trengte til Win95 vs Redhat i sin tid)
Beyma Skrevet 22. mars 2007 Skrevet 22. mars 2007 Det kommer opp et valg.. Eks. Winxp Pro Winxp Pro 64 Bit
bjoffe Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Skrevet 22. mars 2007 Glimrende! Takk for svar, begge to ha en fin dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå