Gå til innhold

Reunion fra 1994


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har lett etter spillet Reunion fra Grandslam ifra 1994. Jeg hadde det en gang på CD selv om det bare tar 12mb. Men det var et veldig morsomt og fengende scifi spill. Tror det er lov å laste det ned gratis fra nettet ettersom alle som har lagd det er konkurs. Noen som har dette spillet, eller som vet hvor jeg kan få tak i det??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg har lett etter spillet Reunion fra Grandslam ifra 1994. Jeg hadde det en gang på CD selv om det bare tar 12mb. Men det var et veldig morsomt og fengende scifi spill. Tror det er lov å laste det ned gratis fra nettet ettersom alle som har lagd det er konkurs. Noen som har dette spillet, eller som vet hvor jeg kan få tak i det??

8208726[/snapback]

 

Husker jeg og spilte det på Amiga, og prøvde å laste det ned igjen til PC ett par år senere, PC-versjonen var litt dårligere..

Tror jeg fant det på abandonware eller en russisk abandonware-website.

Lenke til kommentar
Hei

Jeg har lett etter spillet Reunion fra Grandslam ifra 1994. Jeg hadde det en gang på CD selv om det bare tar 12mb. Men det var et veldig morsomt og fengende scifi spill. Tror det er lov å laste det ned gratis fra nettet ettersom alle som har lagd det er konkurs. Noen som har dette spillet, eller som vet hvor jeg kan få tak i det??

8208726[/snapback]

 

Husker jeg og spilte det på Amiga, og prøvde å laste det ned igjen til PC ett par år senere, PC-versjonen var litt dårligere..

Tror jeg fant det på abandonware eller en russisk abandonware-website.

8208797[/snapback]

Fant det takk skal du ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...