HJELP Skrevet 12. desember 2002 Skrevet 12. desember 2002 Hvordan får jeg til at risk 2 kommer opp på menyen på msn?
HJELP Skrevet 12. desember 2002 Forfatter Skrevet 12. desember 2002 Vet det skal gå har fått det til før.
StudInc Skrevet 12. desember 2002 Skrevet 12. desember 2002 eg er imponert over lavmålet til denne posten!! :wink: trudde det kom opp automagisk når du installerte Risk 2???? nesten like kjekt som plug and pray... :smile: men sidan M$ er innblandet fungerer det vel kun 6 av 10 ganger.....
quarkey Skrevet 12. desember 2002 Skrevet 12. desember 2002 hahha, svarer på sin egen post ja.. da må man virkelig kjede seg!
Danny Skrevet 12. desember 2002 Skrevet 12. desember 2002 har lignende problem med msn messenger når jeg trykker på jeg vil så mer der står det strt williams f1 team driver men det drit spillet sletta jeg for lenge siden men den vil ikke bort. Ahhh
HJELP Skrevet 13. desember 2002 Forfatter Skrevet 13. desember 2002 Til de som svarer seriøst takker jeg. Resten av dere skjønner jeg ikke hvorfor dere gidder og svare hvis dere ikke har noe og si. Er ikke dette et forum for og få hjelp?? Og hvis man ikke bruker dette forumet så bidige ofte så må det være rom for og prøve seg fram og feile litt, Alle er ikke like flinke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå