Gå til innhold

Den massive skotråden

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Hvorre: Tenkte jeg ikke på, men de fra Asos er billige (men man får du ikke spesielt mer enn det man betaler).

Kongkake: De øverste er nesten identiske utseendemessig med de som ble linket fra sebago, om man ser bort fra fargen selvsagt. Det er kanskje også en tanke lengre fremme mot tuppen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Fargekombinasjonen var hakket bedre ja, men det har nok også endel med bildevinkelen å si ;)

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Bestilte disse skoa idag. Håper de passer!

Skrevet (endret)

Salbu: Et par pene dobbel-monks er jo kult. I brunt selvfølgelig. Evt vanlige derbys eller oxfords. På sommeren funker loafers og seilersko også bra..

JonasK: Fryktelige.

Endret av fkm
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Jeg er 16, stilen min er .. småstore klær, hettegenser.. Jibber når jeg står på ski.. De passer meg ypperlig :)

Skrevet

Dobbel-monks er fett.

Fant ett par av sånne i London, men ikke de jeg var ute etter.

Prisen på de jeg fant var dobbelt av prisen på de jeg lette etter :(

JonasKs likte ikke skoene, mye logogreier, hadde vært bedre om de var helt plaine uten "lysende" logoer all over.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Hm, ser ut til at vi liker forskjellige ting, her :p

Jeg digger de, ihvertfall.. Eller.. Ekstremt rart at de ikke har tatt bilde av fremsiden til skoa.. Ser nesten ut som om det er et kaptein sabeltann merke der? :ermm:

Skrevet (endret)

Noen som har anbefalinger til fine vårsko?

Max 1200,-

Bruker vanligvis hvite lave converse, men de er blitt så skitne nå, og jeg vil ha noe nytt, men i samme stil.

Endret av Overdox
Skrevet (endret)

Er heller ikke noe fan av DC, spesiellt ikke skatedivisjonen. DC Life har noen bra sneakers.

Overdox: Regner med at du vil ha noen lowtop sneakers el. da? I såfall, ta en titt på Nike SB Stefan Janoski. Finnes i en del fargevarisjoner.

Endret av KongKake
Skrevet

Når vi skriver april/mai på kalenderen så tror jeg at de aller fleste butikker begynner å ta inn plims. Eventuelt kan du jo se på seilersko eller loafers, men det kommer jo an på klesstilen din. Plims er litt mer universelt enn det loafers er..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...