Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Beste effektanlegget til Derbi Senda?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
aha ;)

dette ser flott ut:

http://www.speedoptions.no/index.php?main_...&products_id=83

8206392[/snapback]

 

Kjøp heller Hebo Titan. Det er det beste jeg har sett på en Derbi Senda. Selv har jeg Technigas anlegg, og min X-treme går i ca 90, mens en kompis med Senda R og Hebo Titan får den opp i 105-110 kmt.

8263966[/snapback]

 

JA JØSS! Det er så bull! Aldri i livet!

 

Leovince!

Endret av eXo_O
Lenke til kommentar
aha ;)

dette ser flott ut:

http://www.speedoptions.no/index.php?main_...&products_id=83

8206392[/snapback]

 

Kjøp heller Hebo Titan. Det er det beste jeg har sett på en Derbi Senda. Selv har jeg Technigas anlegg, og min X-treme går i ca 90, mens en kompis med Senda R og Hebo Titan får den opp i 105-110 kmt.

8263966[/snapback]

 

JA JØSS! Det er så bull! Aldri i livet!

 

Leovince!

8268450[/snapback]

 

Den videoen beviste mye?

 

Vel, jeg kjenner en fyr med X-race og V6. Kanskje jeg kan få han til å kjøre mot han med Hebo Titan? Tror faktisk jeg har kjørt sammen med begge i høst 2006, og da tror jeg Titan dro fra V6, men er ikke sikker..

Lenke til kommentar

Senda R jeg har også, men har nå kjøpt meg Ninja anlegg og satt på!

Men når jeg tar av luftfilterdekselet (orginalt) og justerer gasseren, så kutter den når jeg girer fra 4.gir til 5. Har bra turtall men den bare detter, sakte men sikkert!

Noen som har noen gode tips?

Lenke til kommentar

Alle effektanlegg bråker lite når de er nye ( utenat Metrakit ProRace , da det er for bane og uten dempervatt ) da demperevatten er splitter ny og i funksjonell form.

 

Og du over her, at en Senda gjør 115 med potte ? Dra meg i fletta den sykkeln har jeg lyst på da, er rart jeg har brukt et par kr på trim for å få min opp i 10 km/t fortere enn det..

 

Potte, sylinder, Cdi, veiv, clutch, lager, gasser, reed, alt må være større for å oppnå en slik fart på en vanlig dag.

 

Hadde min i 125km/t med trim for 6-9 000kr tviler dermed at en vanlig moped uten trim klarer det.

Lenke til kommentar
Alle effektanlegg bråker lite når de er nye ( utenat Metrakit ProRace , da det er for bane og uten dempervatt ) da demperevatten er splitter ny og i funksjonell form.

 

Og du over her, at en Senda gjør 115 med potte ? Dra meg i fletta den sykkeln har jeg lyst på da, er rart jeg har brukt et par kr på trim for å få min opp i 10 km/t fortere enn det..

 

Potte, sylinder, Cdi, veiv, clutch, lager, gasser, reed, alt må være større for å oppnå en slik fart på en vanlig dag.

 

Hadde min i 125km/t med trim for 6-9 000kr tviler dermed at en vanlig moped uten trim klarer det.

8274672[/snapback]

 

Det er det han sier til meg, at den går i 110. Og jeg tror på han, for han kjører forbi meg! Og han har kjørt ved siden av NSR i 110..

Lenke til kommentar
Alle effektanlegg bråker lite når de er nye ( utenat Metrakit ProRace , da det er for bane og uten dempervatt ) da demperevatten er splitter ny og i funksjonell form.

 

Og du over her, at en Senda gjør 115 med potte ? Dra meg i fletta den sykkeln har jeg lyst på da, er rart jeg har brukt et par kr på trim for å få min opp i 10 km/t fortere enn det..

 

Potte, sylinder, Cdi, veiv, clutch, lager, gasser, reed, alt må være større for å oppnå en slik fart på en vanlig dag.

 

Hadde min i 125km/t med trim for 6-9 000kr tviler dermed at en vanlig moped uten trim klarer det.

8274672[/snapback]

 

Det er det han sier til meg, at den går i 110. Og jeg tror på han, for han kjører forbi meg! Og han har kjørt ved siden av NSR i 110..

8274978[/snapback]

 

Han kan si mye da.. Og 110 på speedo er kansje 100-95 IRL

Lenke til kommentar
powerfilter, det bråker litt. Men ikke like mye.

8275334[/snapback]

 

Vet du hvor man kjøper et powerfilter som passer Derbi Senda R (X-treme) ?

Jeg kjører på orginal gasser, men jeg vil helst sette det på på enden av det røret som går fra gasseren og til orginal luftfilteret, slik at det ligger foran bakskjermen.

Da kommer det ikke så myke dritt fra bakhjulet, osv.

Skjønner ? :p

Lenke til kommentar
powerfilter, det bråker litt. Men ikke like mye.

8275334[/snapback]

 

Vet du hvor man kjøper et powerfilter som passer Derbi Senda R (X-treme) ?

Jeg kjører på orginal gasser, men jeg vil helst sette det på på enden av det røret som går fra gasseren og til orginal luftfilteret, slik at det ligger foran bakskjermen.

Da kommer det ikke så myke dritt fra bakhjulet, osv.

Skjønner ? :p

8275951[/snapback]

 

http://crash.alphadesign.no/Database/

 

Hvis du har trimsylinder så passer vel noen av disse.

Lenke til kommentar
Han kan si mye da.. Og 110 på speedo er kansje 100-95 IRL

8275528[/snapback]

 

Han sier at speedo viste 120 da, og at han da trakk fra 10 kmt.

8275980[/snapback]

 

Åssen speedo har han på denne sykkelen a? Og hvordan dreving? Dyse?

8279735[/snapback]

 

Org. Derbi Speedo, 14-52 drev og 80 dyse. Akkuratt det samme som meg..

Lenke til kommentar
Han kan si mye da.. Og 110 på speedo er kansje 100-95 IRL

8275528[/snapback]

 

Han sier at speedo viste 120 da, og at han da trakk fra 10 kmt.

8275980[/snapback]

 

Åssen speedo har han på denne sykkelen a? Og hvordan dreving? Dyse?

8279735[/snapback]

 

Org. Derbi Speedo, 14-52 drev og 80 dyse. Akkuratt det samme som meg..

8279914[/snapback]

 

Speedon til derbi går til 80 da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...