Gå til innhold

Rosenborg Ballklub 2018


DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var jo ikke noe poeng.. Uansett, bare slapp av. Jeg tar det ikke så seriøst, noe jeg understreket ved min forrige kommentar.. Men når det er en tråd som dreier seg og støtter Rosenborg, så ikke tro at du kommer unna med dårlig fleiping om laget..

 

Jeg tror du finner en tråd om Brann en god del sider tilbake, datert til da de faktisk trodde at de kom til å ta gullet. Kanskje ikke like spennende å holde med lag som rykker ned neste sesong da men..

Lenke til kommentar

Eller ren fakta. La meeg demonstrere forskjellen på en RBK og brann supporter (uten dialekt):

 

Brann: "Vi vinner gullet i år. Det er kanskje over 20 år siden sist, men fy faaaaen, vi skal ta det i år. Noe annet er usannsynlig. Vi kjøper bare norske spillere, og det er jo sikkerstikk!!"

 

RBK: "Vi vinner gullet i år."

 

 

Oppsumering: Brann vinner guller= snøstorm i helvette.

RBK vinner gullet = rutine.

 

(nå er jeg ikke sikker på om du er brann-supporter eller ikke, men det funker uansett..)

Lenke til kommentar
Konstatering du mener?  :thumbup:

 

OK, men da er det vel soleklart hva all selvskryt fra Brann-supportere skal kalles i framtida.  :)

8219142[/snapback]

 

Ja, en leif kan alltid komme.

 

Men for å si det sånn. Dette er en tråd for RBK-supportere, så siden du ikke er der kan du egentlig bare slutte å poste dritt her!

Lenke til kommentar
Brann: "Vi vinner gullet i år. Det er kanskje over 20 år siden sist, men fy faaaaen, vi skal ta det i år. Noe annet er usannsynlig. Vi kjøper bare norske spillere, og det er jo sikkerstikk!!"

 

RBK: "Vi vinner gullet i år."

8219168[/snapback]

 

Jepp. Våre konstateringer er med andre ord bare mer nøyaktige enn deres. 20 år var forresten veldig lite, vi har ikke vunnet noe seriegull på over 40! ;)

Lenke til kommentar
Brann: "Vi vinner gullet i år. Det er kanskje over 20 år siden sist, men fy faaaaen, vi skal ta det i år. Noe annet er usannsynlig. Vi kjøper bare norske spillere, og det er jo sikkerstikk!!"

 

RBK: "Vi vinner gullet i år."

8219168[/snapback]

 

Jepp. Våre konstateringer er med andre ord bare mer nøyaktige enn deres. 20 år var forresten veldig lite, vi har ikke vunnet noe seriegull på over 40! ;)

8219214[/snapback]

 

Han sa faktisk over 20 år..

Lenke til kommentar

Jeg er ganske så spent foran sesongstarten. Jeg ser det er mange høytflygende Rosenborg-tilhengere både her og her, men jeg kan ikke si at jeg tror at Rosenborg høvler gjennom Tippeligaen i år. Det blir spennende å se hvordan samhandlingen utvikler seg og hvordan de andre lagene vil prestere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...