Gå til innhold

Lyden skrur seg automatisk opp


Anbefalte innlegg

Har et asus p4c800-E Deluxe hovedkort og en prescott 2.8 GHz. Etter siste reinst. har jeg fått et rart problem. Hvis jeg ser på en film med mediaplayer og hopper litt frem i filmen, så skrur lyden seg på maks. For å få lyden ned på normalt nivå må jeg klikke på volum "slideren".

Har aldri hatt dette problemet før. Bruker hodetlf og utgang på hovedkortet.

 

Noen som har vært borti noe lignende? Har oppdatert drivere sånn ca...

Endret av bizarro_per
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan si at det er et annet problem i tillegg. Hvis jeg ser film på f.eks youtube, så slår pc'en seg plutselig av uten forvarsel og starter på nytt. Temperaturene er helt ok. Har ikke puttet i noe som trekker mer strøm heller. Alt var bra før og har reinst. noen ganger før uten problemer. Men nå gjør han mye rart.

Lurer litt på om det kan være noe med drivere til hovedkortet som ble krøll, da jeg plagdes litt (litt feil rekkefølge på inst av chipset o.l.).

Alle dere superguruer der ute. Kan noen hjelpe meg? Vet at den begynner å bli gammel men den funker topp til mitt bruk.

Lenke til kommentar

Er du sikker. Kjører AVG og har tatt noen online scan av og til (Norton). Har aldri vært plaget med virus før (hatt en adware som plaget meg en stund, men). Noen gode forslag til why/where/what.

Kan vel hende at det er et virus, men vil gjerne vite hvordan jeg finner det når ikke virusprog finner det.

Lenke til kommentar
... og du kan gå inn på "processes/prosesser" og finne noen mistenkelige prosesser!

 

f.eks: et som bruker mye ram/cpu

8202551[/snapback]

 

Har sjekket det flere ganger. Fant ikke noe. Lastet ned processexplorer fra microsoft for å få litt mer info om de forskjellige prosessene. Så ikke noen som ikke burde være der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...