Gå til innhold

Plukk en skjerm til meg. 22"


Valldemar

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Ser det er et par lignende "tråder" i forumet, men jeg er TOTALT blank på hva jeg skal skaffe meg.

 

Skal være en 22"

Har 3-4000,- å rutte med.

 

Ser skjermene ligger priset fra rundt 2500,- og oppover.

 

Noen skjermer er spesifisert som "vista ready", som egentlig ikke sier meg noen ting som helst.

 

Tips belønnes med lønn i himmelen og en STOR takk. :)

 

Skal bestille skjermen IDAG, og helst asap zulu honolulu, da jeg har fått nok av min gamle CRT skjerm. :)

 

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne er vel ikke dum?:

 

jeg personlig hadde gått for denne samsungen: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=76217

8201625[/snapback]

 

Den så ikke dum ut nei. Ser det er flere som kjøper 225 eller 226BW.

 

Iom at jeg ikke står i fare for å bli blakk, tenker jeg at jeg går for 226BW. Noen som har noen innsigelser på det, eller er det bare å sende bestillingen? :innocent:

Lenke til kommentar
Denne er vel ikke dum?:

 

jeg personlig hadde gått for denne samsungen: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=76217

8201625[/snapback]

 

Den så ikke dum ut nei. Ser det er flere som kjøper 225 eller 226BW.

 

Iom at jeg ikke står i fare for å bli blakk, tenker jeg at jeg går for 226BW. Noen som har noen innsigelser på det, eller er det bare å sende bestillingen? :innocent:

8201757[/snapback]

 

Send bestilligen du.

Kjøpte meg ny Samsung LCD for en et par måneder siden og kan trygt bekrefte de lager meget bra skjermer nå.

Lenke til kommentar
Da var skjermen bestilt.

 

Takker for kjapp respons og god hjelp som vanlig. :)  :thumbup:

8201839[/snapback]

 

Gi oss en tilbakemelding på hva du synes om skjermen din da! Jeg lurer også på å bytte ut min 20,1" 2070NX fra NEC med en 22" 226 fra Samsung. Liker svært godt den sorte finishen og at det er glossy skjerm.

Lenke til kommentar
Da var skjermen bestilt.

 

Takker for kjapp respons og god hjelp som vanlig. :)   :thumbup:

8201839[/snapback]

 

Gi oss en tilbakemelding på hva du synes om skjermen din da! Jeg lurer også på å bytte ut min 20,1" 2070NX fra NEC med en 22" 226 fra Samsung. Liker svært godt den sorte finishen og at det er glossy skjerm.

8201959[/snapback]

 

den æ'kke glossy, det er bare rammen rundt..

Lenke til kommentar
Da var skjermen bestilt.

 

Takker for kjapp respons og god hjelp som vanlig. :)  :thumbup:

8201839[/snapback]

 

Gi oss en tilbakemelding på hva du synes om skjermen din da! Jeg lurer også på å bytte ut min 20,1" 2070NX fra NEC med en 22" 226 fra Samsung. Liker svært godt den sorte finishen og at det er glossy skjerm.

8201959[/snapback]

 

den æ'kke glossy, det er bare rammen rundt..

8218252[/snapback]

 

Hmm.. det var kjipt. Mente å ha sett det. Det ser jo sån ut da? Men for all del, jeg tror deg jeg ;)

Lenke til kommentar

Da var skjermen motatt og jeg skuer http://www.hardware.no på min nye doning.

 

Hva kan jeg si.

 

Kastet meg over innpakningen og rev istykker embalasjen som om det var reprise av julaften for 20 år siden.

 

La bruksanvisningen pent til side og satt opp skjermen på 5 minutter. (Har aldri vært noe fan av bruksanvisninger)

 

Slo på pcn spent som en Verdaling foran hver lotto trekning.

 

Alt funka perfekt.

 

Har lekt meg litt i et par timer nå i litt forskjellige spill o.l i maks oppløsning og med maks gfx instillinger på mitt gts8800 320mb.

 

Skjermen er helt ondsforporra sinnsykelig fantastisk deilig. Kommer til å ha store problemer med å rive meg vekk herifra og komme meg på jobb i morgen. Dette var morro! :)

 

Har ikke det store sammenligningsgrunnlaget, men i forhold til min 19"crt skjerm så er dette en NY verden. Og har jeg rett, så tror jeg at jeg vil ha MYE glede av denne skjermen i årene som kommer :)

 

Menyene er ekstremt enkle.

Er ferdige instillninger som man kan velge dersom man skal se film, sport, spille, browse nettet, lese tekst etcetc.

Medfulgte en cd som gjorde det veldig enkelt å installere drivererne til skjermen også. Som også inneholdt bruksanvisninger etcetc.

 

Alt i alt så er jeg en glad gutt idag. Takker for hjelpa nok en gang ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...