daneriks Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Hallo Guildet våres holder nå på med maiden of virtue, men vi trenger en bedre strategi for å drepe denne bossen. Vi har prøvd å plasere 1 player mellom hver av de søylene som er rundt der som bossen står, men vi har hatt problemer med at priesten som dispeller ikke er in light of sight. SÅ jeg lurer på om det er lurt å drite i meele DPS og ha 3 grupper med ranged DPS/Healers med 1 dispeller i hver gruppe?
TaigaH Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 (endret) Så foran hver søyle, ikke mellom, så ordner alt seg plutselig? Og melee er jo kung på bossen her, de kommer jo ut av stun, så de får 7-8 sek mer "dps-tid" per stun ;o Endret 21. mars 2007 av TaigaH
McDeath Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Ha en melee shammy som kan heale MT når ranged er stunna. Det funker bra
LuggagE Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Ha en melee shammy som kan heale MT når ranged er stunna. Det funker bra 8200959[/snapback] Eller paladin. Poenget er å ha en healer som er i AoE'en, men som overlever det, og kan holde MT oppe mens resten er stunnet.
Sigurdn Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Ha en melee shammy som kan heale MT når ranged er stunna. Det funker bra 8200959[/snapback] Er ikke alle raid ledere som vil ha med en melee shammy Min guild klarer det lett ved bare å putte noen hots på MT'n rett før rep'n til Maiden. Hvis MT'n er warrior, så burde han også bruke Thunder Clap
TaigaH Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 (endret) Hvis MT-en deres ikke har TC oppe hele tiden på melee heavy bosser, gjør han noe feil. Bruker en prest som løper in før stun, kommer ut av den og healer meg vi. Melee shaman er ikke lurt, healer så dårlig at det er til å grine av, en av healerne er best. Men så virka det jo ikke som at det var problemet, det var dispellinga. Og som sagt, så løser det seg hvis alle står FORAN hver sin søyle og ikke mellom. Endret 21. mars 2007 av TaigaH
String-Jurgen Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Melee shaman er ikke lurt, healer så dårlig at det er til å grine av, en av healerne er best. 8201483[/snapback] Du trenger ikke spesielt mye healing akkurat for å holde tanken oppe under repentance... Har ikke prøvd med melee shaman selv, men tror det skal fungere fint her.
TaigaH Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Du trenger ikke spesielt mye healing akkurat for å holde tanken oppe under repentance...Har ikke prøvd med melee shaman selv, men tror det skal fungere fint her. 8201511[/snapback] Når vår shaman var enhancement, hadde han litt problemer jo. Men hva er vitsen med å ha en crap healer, når du kan ha en som healer fire ganger så bra?
sttiiaann Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Det man også kan gjøre hvis man har en pally i raidet, er å bruke laveste rank Blessing of sacrifice på tanken.
McDeath Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Du trenger ikke spesielt mye healing akkurat for å holde tanken oppe under repentance...Har ikke prøvd med melee shaman selv, men tror det skal fungere fint her. 8201511[/snapback] Når vår shaman var enhancement, hadde han litt problemer jo. Men hva er vitsen med å ha en crap healer, når du kan ha en som healer fire ganger så bra? 8201547[/snapback] En crap healer som en enhancment -shammy er, klarer fint å holde MT oppe hos oss. Har aldri vært noe problem, og dps til denne shammyen er utmerket for resten av raidet. Synd at det er noen raidlere som ikke har utvidet horisonten sin ang enhancment shamaner. Crap healer eller ei, jobben blir gjort utmerket. Dette var et svar til topic starter som jeg svarte på av egen erfaring.
Walts Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Druid i feral inne med healing gear, som løper ut når det er stun... funker fett, eller blessing of sacrifice på melee (bak delen med det her er at tanken blir stunnet for litt og du får maiden på deg)
olegunnaro Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 En shadow priest gjør encountern lettere, vampiric embrace + et par hots holder lett tanken oppe under repentance.
Jext Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 (endret) Virker som det er mange guilds som ikke engang har tenkt tanken å bruke enhancement shamans i raids. Jeg har rerollet shaman selv for guilden sammen med 2 andre, og vi er alle enhancement. Skulle vi trenger en healer til så kommer sikkert en av oss til å specce resto, men det av buffs en melee shaman kan gi til en gruppe med melee er helt sykt. I karazhan teamet mitt er det nesten alltid en rogue, feral druid og en hunter i gruppa mi. Roguen og feral druiden nyter godt av unleashed rage, og agi/str totem øker dmg output vanvittig. Når det gjelder overall damage så ligger jeg på topp 3 sålenge vi har med en paladin for salvation. På maiden bruker vi ofte feral druiden som backup healer når repentence kommer, siden han aldri blir stunnet i shapeshift form uansett om han er inne eller ute. EDIT: Med dette hybrid gruppeoppsettet vårt har vi også Nightbane på farm. Endret 21. mars 2007 av Jext
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå