ShaNickolas Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Irriterende men sant, steam vil ikke åpne seg. Prøvd å sette ¨på bot når windows xp starter , å uten. Men det som er enda mer merkelig er at Steam vises på prosseser lista. Totalt umulig
DerNoOb Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Klikk på avslutt prosess, i oppgavebehandlig. Skal funke etter det.
ShaNickolas Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Klikk på avslutt prosess, i oppgavebehandlig. Skal funke etter det. 8199316[/snapback] Prøvd. Restart funker heller ikke. Så suger det endel systemkraft hver gang. Når jeg avslutter uten å lukke programmet først , kommer det opp " Close Hidden Program?
koronag Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Hatt litt problemer med steam selv i det siste. Det crasher som regel første gang jeg går inn i css, men andre gang funker det. merkelig.
ShaNickolas Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Hatt litt problemer med steam selv i det siste. Det crasher som regel første gang jeg går inn i css, men andre gang funker det. merkelig. 8200064[/snapback] Enda kjipere å ikke få åpnet klienten da heeee!! Bare styret jo!!
ShaNickolas Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 Hva med en god gammeldags reinstall? 8200594[/snapback] hmm , kan jeg kopiere over filene til spillene? så installere steam på nytt å legge til spillene? Er så drygt å måtte laste ned på nytt
koronag Skrevet 21. mars 2007 Skrevet 21. mars 2007 Hmmm ... det lurer jeg faktisk på selv, kjørte nylig reinstall av Windows, og det var kjedelig å måtte avlyse Red Orchestra-kamp siden jeg plutselig kom på at jeg ikke hadde spillet på harddisken. :!: PS: Om du reinstallerer, legg inn Half Life 2 fra dvd om du har, da går det mye fortere å klargjøre Counter Strike: Source. (Om du spiller det)
ShaNickolas Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Skrevet 21. mars 2007 Endelig fikk jeg opp klienten, viste seg at steam.dll manglet . Ikke at jeg vet hvorfor
ShaNickolas Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Skrevet 25. mars 2007 Nå er det likedan igjen etter at jeg har reinstallert Funka fint til jeg slo av pcen i natt å slo den på i dag igjen. Steam vises i systemprosseser men ikke noen annen plass Helvetes driit Blir ganske forbanna på hele greia. Har endel spill innpå den sure klienten der Første install lå den på C: Installerte på nytt på F: Noen som vet hva det kan være?
VillKusseSladden Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Avslutt steam i Task Manager. Hold så "Shift" inne og høyre klikk på Stem ikonet ditt. Klikk så på "Run as..." eller "Kjør som..." administrator.
-Vetle- Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Reinstaller steam! Hadde noen steam probs før jeg og, men bare reinstallerte så funka alt som det skulle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå