Gå til innhold

"lærere" søkesJeg og noen andre skal lage en "webs


Anbefalte innlegg

Jeg og noen andre skal lage en "webskole", og trenger derfor noen "lærere". Det vi skal lære bort er:

 

(X)Html, php, css, mysql, asp, asp.net, c++, flash osv.

 

Sånn skjer dette:

 

Hver dag/uke kommer det en ny ting man lærer, f.eks. en uke lærer man php include, en annen lærer man det grunnleggende i css.

 

Alle lærere får brukernavn/passord, slik at de får lagt inn poster osv.

 

Det læreren trenger:

 

- Ganske god kunnskap innen en av de kodetypene

- Flinke til å forklare

- God tid til å skrive, det blir nok en del å gjøre i starten i alle fall

- Snille, og flinke til å svare med en gang noen lurer på noe i forumet.

 

 

Det læreren ikke får:

 

- lønn

- bonus av ett-eller-annet slag. (Kanskje hvis idéen blir knallsuksess, og vi kan ha reklame der på siden)

 

 

 

 

Hvis dere lurer på noe, send en PM til meg

 

 

HUSK: Dette er bare som en slags hobby, en ting man vil gjøre for å ha det gøy :p

Endret av dtnet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er dette til webskolen.com?

Vis det er tilfellet tror jeg dere bør få på plass en skikkelig webside før dere begynner å søke etter kompetente "lærere".

 

Uansett bør du endre tittelen på tråden til: Skribenter/"lærere" til webskole søkes.

8197185[/snapback]

Nope, har ingenting med meg å gjøre, så om trådstarter kunne opplyse om det i førstepost kanskje :!: Ble litt forveksling når dere kaller det en "webskole", og jeg eier det domenet... :whistle:

Lenke til kommentar

1. Jeg fikk ikke redigert tittelen...

2. Webskolen.com visste jeg ikke fantes... Så beklager det..

3. Siden er under oppbygging, og jeg lager designet. En annen lager login-kode, brukere osv. slik at de kan få legge inn artikler

4. Jeg måtte bare vite om det var noen som ville være, for at jeg skulle satse på dette... :p

Lenke til kommentar
Tror du Bill Gates hadde vært der han var i dag hvis han hadde tenkt sånn?

Å nei Apple var først ute, jeg kan like godt gi opp  :cry:

8199535[/snapback]

Nå er vel dette et prosjekt for å hjelpe folk med å lage gode websider og ikke tjene penger. (..ellers går jeg utifra at skribentene hadde fått lønn?)

Lenke til kommentar
Tror du Bill Gates hadde vært der han var i dag hvis han hadde tenkt sånn?

Å nei Apple var først ute, jeg kan like godt gi opp  :cry:

8199535[/snapback]

Nå er vel dette et prosjekt for å hjelpe folk med å lage gode websider og ikke tjene penger. (..ellers går jeg utifra at skribentene hadde fått lønn?)

8200002[/snapback]

 

 

Nå var det jo det med å gi opp før han i det hele tatt hadde prøvd som liksom var poenget da ;)

Lenke til kommentar
Nå var det jo det med å gi opp før han i det hele tatt hadde prøvd som liksom var poenget da ;)

8200066[/snapback]

Nå er vel heller poenget at vis han vil få folk til å lære å lage skikkelige websider er det ikke vits i at han skal lage enda en konkurrent til en del andre prosjekter her. Da bør han heller samarbeide med andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...