Gå til innhold

Embalasje til å sende defekt harddisk (RMA)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Posten,, vet nå ikke om de har antistatisk poser.. Noe jeg regner med blir standard etterhvert..

8195188[/snapback]

 

Har du sett på linkene?

Det vanlige isopor, bobleplast osv er ikke godkjent.

 

Har ikke sett posten selge slik "godkjent" embalasje, i såfall hvilket postkontor?

Lenke til kommentar

Hitachi disken min tok for en liten stund siden kvelden (sammentreff? Neppe!) jeg sendte den bare i vanlig innpakning med avispapir da jeg ikke fikk beskjed om noe annet, ødelagt HW er ødelagt HW ;P Ingenting å ta vare på ^^

 

Har fått ny disk i retur nå så vi får se hvordan det går :)

 

Jeg ville tatt meg en tur på Clas Ohlson, der har dem helt sikkert alt du trenger :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk for svar og tips.

 

Stusset selv over at bobleplast ikke var godkjent.

 

Det har sikkert noe med at de vil forsikre seg at det er disken som er ødelagt og ikke "brukerfeil". Og hvis den blir pakket etter dems "forskrifter" så vet dem at det er mindre sjangs på at disken faktisk dør på reisen. Mente jeg leste at dem gjenbruker deler også.

 

Skal ta kontakt med noen nettbutikker og håpe jeg får napp.

Sender også mail til Hitachi og sier at her så sender butikkene diskene i bobleplast :p

Lenke til kommentar
Hitachi disken min tok for en liten stund siden kvelden (sammentreff? Neppe!) jeg sendte den bare i vanlig innpakning med avispapir da jeg ikke fikk beskjed om noe annet, ødelagt HW er ødelagt HW ;P Ingenting å ta vare på ^^

 

Har fått ny disk i retur nå så vi får se hvordan det går :) 

 

Jeg ville tatt meg en tur på Clas Ohlson, der har dem helt sikkert alt du trenger :thumbup:

8199847[/snapback]

 

Sendte du selv til Nederland?

Hvor mye var det du betalte for frakten?

Lenke til kommentar
If you are unable to obtain a specific hard drive box, then please ensure you use a strong cardboard box, and ensure that there is enough padding to prevent the drive from moving and hitting any side of the box during transit. Bubble wrap will do it.

 

Bobleplast var visst godkjent likevel hehe.

Endret av Makky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...