Sempai Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Hei! Finnes det et program som kan spille alt av mediafiler. Jeg har et videokameraopptak jeg ikke får sett. Får svart skjerm med lyd på VLC, Win Media Player 11, WinDvd. Jeg får bilde på Winamp, men filmen vil ikke spilles på dette programmet. Kan noen anbefale meg et program? Mvh. Sempai
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 I VLC kan du trykke på Settings>Preferences og derretter stille litt på videoen. For min egen del fungerte ikke VLC i begynnelsen når jeg hadde innstalert Windows Vista, jeg måtte nemlig endre video outputen. For å vise den klikker du på (+)Video og velger Output Modules. Hak også av for Advanced Options nederst til høyre i vinduet. For øyeblikket bruker jeg Windows GDI Video Output. Trodde DirectX var den vanlige, men du kan jo prøve deg litt frem. Prøv også å innstalere siste DirectX.
Dimanche Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Gom player skal spille det meste, samt at den er gratis og funker i Vista.
JohndoeMAKT Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Den beste løsningen er nok heller å finne ut hvorfor standard avspillingsmetoder ikke fungerer. Du kan prøve å laste ned siste gspot og gjøre det jeg skriver i tråden her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=729790 Eventuelle problemer eller spørsmål kan du komme med i tråden her.
Sempai Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Hei! Jeg har svart skjerm med lyd på Windows Media Player 11 (Gjelder både Xvid og VG-tv). Etter å ha kjørt GSpot v2.7 får jeg følgende resultater: Render OK. The following combination of filters was used: (Src)-->>--(A)-->[AVI Splitter]>--(B)-->[ffdshow MPEG-4 Video Decoder]>--©-->[Video Renderer] (Src)-->>--(A)-->[AVI Splitter]>--(B)-->[ffdshow Audio Decoder]>--©-->[Default DirectSound Device] Under "User Data / Metadata" står det: [iSFT] cant touch this [uSER] DicX503b1393p [uSER] XviD0043 Mvh. Sempai
Sempai Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Hei! Jeg har nå fått bilde (og lyd) på en .avi-fil GSpot v2.7 viser da følgende resultater: Render OK. The following combination of filters was used: (Src)-->>--(A)-->[AVI Splitter]>--(B)-->[AVI Decompressor]>--©-->>--(D)-->[Video Renderer] (Src)-->>--(A)-->[AVI Splitter]>--(B)-->[MPEG Layer-3 Decoder]>--©-->[Default DirectSound Device] Under "User Data / Metadata" står det: [iSFT] cant touch this [uSER] DicX503b1393p [uSER] XviD0043 Hvordan får jeg samtlige .avi filer til å benytte disse codecsene?
JohndoeMAKT Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Hei, prøv å trykke Start->Programs->ffdshow->Video decoder configuration, og under Divx5/6 velger du "disabled". Installerte du nylig ffdshow?
Sempai Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Det er en stund siden jeg installerte ffdshow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå