Mr. -=NeoguN=- Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Jeg har plutselig blitt bannet fra BF 2142-serverene! Hvorfor? Her er mailen jeg skrev til ea.com/support i dag: "Hei! Litt info først: - Jeg fikk Battlefield 2142 til jul nå sist, og har spilt sånn cirka siden da. - Kontoen min heter <konfidensielt> - Min ID er trolig <konfidensielt> For en uke eller to siden, så lånte jeg bort min account til en kamerat, siden hans account hadde noen problemer. Både jeg og han har spilt på kontoen etter at jeg lånte den bort. (ikke samtidig, selvfølgelig) Og dette har da gått helt fint. Inntil nå. Da jeg skulle spille, nå på lørdag, og connectet til en hvilken som helst server, så kom denne feilmeldingen opp: "PB IMPORTANT: GLOBAL PunkBuster GUID BAN <min ID>" Jeg er ikke noe god på hieroglyfer, men jeg resonerte meg fram til at dette er en global ban. (altså fra alle servere med PunkBuster) Denne meldingen kommer opp på alle servere jeg prøver, og kort tid etter, blir jeg kicket, og vinduet med "PUNKBUSTER" kommer opp. Jeg har ikke drevet med noe som helst tull, når det gjelder ulovlige cracker, patcher, cheats, hacks, eller noe annet. Kameraten min sier akkurat det samme; at han kun har spilt. Og jeg tror ham jo på det. Så da lurer jeg på om dette kan bli sjekket opp, så jeg først og fremst får vite hvorfor kontoen min har fått en global ban, og derretter vil jeg be om at problemet blir rettet opp. Please svar asap Tusen takk! -Birk W. Hynne (mob. <mitt mobilnummer>) Norge" NOEN som har hatt samme problemet? PLEASE?!
MrUrge Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Så har liksom cd-keyen din blitt banna? Hvis det så har jeg ingen aning, prøv å kontakt EA eller no.
cyberPanda Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 inne i spillmappen ligger det en mappe som heter pb. gå in i den og åpne tekst dokumentet som heter pbcl.txt der burde det ligge informasjon om hvorfor punkbuster banner deg
Zlash Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Jeg håper du skrev på engelsk hvis du skrev til ea.com/support?......
Ueland Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 "Jeg har lånt kontoen til en kamerat" påstanden/grunnen kan jeg garantere deg at de har hørt noen tusen ganger tidligere, så sannsynligheten for at de faktisk åpner kontoen igjen er heller veldig liten.
MrLee Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 (endret) Selveid er veleid.... "Jeg har lånt bort accounten og selvsagt har ingen av oss gjort noooe galt! Æresord!" kopier den opp 1000 ganger, så har du sikkert det daglige scenariet i kundesupport mailboxen til Punkbuster... Endret 20. mars 2007 av MrLee
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Kameraten din eide deg hvis du faktisk forteller sannheten.
Lakus Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 Hva kameraten din gjør på din profil er ditt ansvar
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Men kameraten min kan fortsatt spille på kontoen i dag! Siste spill av han var i går. Og min virket IKKE i går. Eller lørdag, for den del.
Mr. -=NeoguN=- Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Skrevet 29. mars 2007 HER er løsningen! http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php/e...p?p_faqid=14245
n4w Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 HER er løsningen! http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php/e...p?p_faqid=14245 8266650[/snapback] og dette fungerte?
Zappy Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Jeg har hatt samme problemet og løsningen der skal fungere ja. Er et problem med noen som har kjøpt 2142 over EA link. Løsningen er å installere på default location og kjøre reg fixen som forklart i linken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå