Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Jepp. Fant henne der. Da jeg kom til Fort Farragut stod det: "Shadowmere has wandered to Fort Farragut"
Flexo Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Huh, hos meg pleide det å stå Shadowmere has returned to Fort Farragut. Men det spiller jo ingen rolle
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Ja, det var sikkert returned to, huska ikke ordrett hva som stod der!
Campin Carl Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 jeg bruker ikke hest jeg, jeg synes de bare kommer i veien for meg, dessuten saa er ikke hesten i oblivion de peneste heller
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 (endret) Jeg bruker bare hest i quests, og skal til et punkt som jeg ikke har vært før. Da gidder jeg ikke å gå, for det tar så lang tid! Men selvfølgelig spørst det litt hvor langt det er jeg skal også, da... Er ikke hestene fine? Jeg synes de ser bra ut jeg, men de er ikke akkurat så livaktige... Mest som en maskin.. Endret 8. april 2007 av Slettet-xZFMnIz6
Nielsen75 Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har også mistet Skyggemerra, og jeg har lett høyt og lavt på Fort Farragut. Ikke f*** om den dukket opp der.
Treblad Skrevet 12. juli 2007 Skrevet 12. juli 2007 Jeg har også mistet Skyggemerra, og jeg har lett høyt og lavt på Fort Farragut. Ikke f*** om den dukket opp der. 9062475[/snapback] Kanskje den ikke liker deg ...
Hockax Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Min knapp er på at den ikke liker deg nei, for når du kaller noe "skyggemerra" er det ikke å forvente at personen, monsteret, dyret elns liker deg Selv om du føler at du ga mye tid på å finne på navnet
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Jeg har også mistet Skyggemerra, og jeg har lett høyt og lavt på Fort Farragut. Ikke f*** om den dukket opp der. 9062475[/snapback] Kanskje den ikke liker deg ... 9062659[/snapback] Tror ikke det jeg heller, jeg kjenner ingen som liker deg...
Robocoop Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Grei hest det der. En av karakterene som skulle drepes i et quest stakk av etter to piler, men da sprang den onde hesten etter og fullførte oppdraget.........
Nielsen75 Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Jævelig irriterende at den bare forsvant og ble borte. Jeg får heller ikke meldingen om at hesten står "parkert" i stallen når jeg går inn i en by.
Demonfudge Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Mista min jeg også, men dro tilbake der jeg fant den første gangen og der var han.
Nielsen75 Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Enten har hesten gått i skogen og dødd, til tross for at den er udødelig (det er Shadowmere, tross alt), eller bare gått i skogen og blitt vekk. Det første stedet den var er den heller ikke å finne, så det er jo kjempegøy. Jaja, leteaksjonen avblåst, jeg får gjøre som Forrest Gump når jeg ikke kan hurtig-reise.
Nielsen75 Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Gjett hvem som sto og ventet på meg i stallen uten for Chorrol! Typisk det, nå som jeg er helt ferdig med spillet, men det var hyggelig å finne den igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå