Gå til innhold

TES: Finner ikke Shadowmere!

Gjest Slettet-xZFMnIz6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet

Jepp. Fant henne der. Da jeg kom til Fort Farragut stod det: "Shadowmere has wandered to Fort Farragut"

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet

Ja, det var sikkert returned to, huska ikke ordrett hva som stod der!

Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet (endret)

Jeg bruker bare hest i quests, og skal til et punkt som jeg ikke har vært før. Da gidder jeg ikke å gå, for det tar så lang tid! Men selvfølgelig spørst det litt hvor langt det er jeg skal også, da...

Er ikke hestene fine? Jeg synes de ser bra ut jeg, men de er ikke akkurat så livaktige... Mest som en maskin..

Endret av Slettet-xZFMnIz6
  • 3 måneder senere...
Skrevet
Jeg har også mistet Skyggemerra, og jeg har lett høyt og lavt på Fort Farragut. Ikke f*** om den dukket opp der. :nei:

9062475[/snapback]

Kanskje den ikke liker deg ...

Skrevet

Min knapp er på at den ikke liker deg nei, for når du kaller noe "skyggemerra" er det ikke å forvente at personen, monsteret, dyret elns liker deg :thumbup: Selv om du føler at du ga mye tid på å finne på navnet :w00t:

Gjest Slettet-xZFMnIz6
Skrevet
Jeg har også mistet Skyggemerra, og jeg har lett høyt og lavt på Fort Farragut. Ikke f*** om den dukket opp der. :nei:

9062475[/snapback]

Kanskje den ikke liker deg ...

9062659[/snapback]

Tror ikke det jeg heller, jeg kjenner ingen som liker deg... :p

Skrevet

Grei hest det der.

En av karakterene som skulle drepes i et quest stakk av etter to piler, men da sprang den onde hesten etter og fullførte oppdraget......... :tease:

Skrevet

Jævelig irriterende at den bare forsvant og ble borte. Jeg får heller ikke meldingen om at hesten står "parkert" i stallen når jeg går inn i en by. :(

Skrevet

Enten har hesten gått i skogen og dødd, til tross for at den er udødelig (det er Shadowmere, tross alt), eller bare gått i skogen og blitt vekk. Det første stedet den var er den heller ikke å finne, så det er jo kjempegøy. Jaja, leteaksjonen avblåst, jeg får gjøre som Forrest Gump når jeg ikke kan hurtig-reise. :roll:

Skrevet

Gjett hvem som sto og ventet på meg i stallen uten for Chorrol! :D

Typisk det, nå som jeg er helt ferdig med spillet, men det var hyggelig å finne den igjen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...