Gå til innhold

os instal vaio

Anbefalte innlegg

hei.

jeg har en SONY VAIO PCG-505GX 266mhz. det er en ultraportabel uten cd-rom eller floppy.

synes det er en morsom maskin, men desverre booter den ikke opp pga korupte filer win 98....: mitt spørsmål er om noen her på forumet kunne tenke seg å innstallere os for meg..jeg klarer det ikke selv da det må gjøres gjennom nettverk eller usb i en eller annen form....det hadde vært en fordel om du bor i vestfold eller nærhet....

mvh ove

Videoannonse
Annonse

min tanke var om noen kunne gjøre det for meg.sef mot et passende vederlag..vil ha 98 se evt 2000 vhis det er å anbefale med bare 64 ram.. den skal kun brukes til surfing på do :cool: ...

å installere fra noe eksternt eller netverk blir for avansert for meg...forsøkte å åpne den selv for å ta ut disken, men det var for lett å ødelegge noe. så jeg ga meg klokelig på det.tanken var da å insatallere os direkte på disken via adapter på en stasjoner.. :hmm: jeg tenkte at en eller annen nerd her på forumet ville synes det var interesant å "leke" litt med denne..den er nokså spesiell og aldri solgt i norge..personlig liker jeg godt å leke med gamle maskiner..har et lite museum med gamle stasjoner 2 cpu maskiner og lignende...

så om noen er interesert så send meg en PM.

mvh ove

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...