marius90 Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Hei, har lyst på nytt spell nå, og lurer litt på hvilket jeg skal velge. tror det står mellom Crackdown og saints row. Tar eventuelt imot andre tips. har fra før dead rising og Geow. Har lyst på et spill som er morsomt over lengre tid, og som ikke bare blir satt i hylla etter et par dager, derfor tenkte jeg på crackdown eller saints row. Hvilket av disse spillene vil dere si vil være morsomt og spille lengst?
Plomma2 Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Crackdown raser du igjennom ganske fort. Dersom du ikke bruker mye til på å hoppe over bygningen, så tar du vel alle bossene på 4-5 timer. Etter det er spillbarheten litt sånn bob bob. Du kan utforske litt og spille coop, men det er begrenset hvor lenge det er gøy.
Amored Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 Jeg anbefaler Saints Row på det sterkeste! Det er virkelig et spill som varer lenge (for min del i alle fall). Jeg elsker single-playeren, og det er kjempekult online også! Protect da pimp!
marius90 Skrevet 18. mars 2007 Forfatter Skrevet 18. mars 2007 (endret) takk for svar har sett på et par reviews på nettet nå og tror jeg går for saints row. Virker som det er en del bedre enn Cracdown. Men er det stort område og spille på i saints row? Endret 18. mars 2007 av marius90
Thakiti Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 har ikke spilt det så mye men det virker som du har ganske mye område i Saints Row ja
Amored Skrevet 18. mars 2007 Skrevet 18. mars 2007 takk for svar har sett på et par reviews på nettet nå og tror jeg går for saints row. Virker som det er en del bedre enn Cracdown. Men er det stort område og spille på i saints row? 8185092[/snapback] Stor by ja Masse å gjøre. Om du ikke vil gjør story-mission, kan du drive med "Activities", som Insurance Fraud, Racing, Mayhem osv. Det er vanskelig å gå lei det.
Tomtruck Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Begge spillene anbefales . Saints Row varer nok lengre, men Crackdown er bare utrolig kult. Er så moro når karakteren din utvikler seg hele tiden og blir sterkere og hopper høyere og lengre etterhvert. Crackdown er spillet som for tiden har høyest "fun factor", ihvertfall i min verden
ErlendRU Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Spilt masse Crackdown i det siste, utrolig morsomt, men tror det er slutt nå.. Er tilbake på gode gamle Rainbow Six Vegas igjen, som jeg ville tatt en titt på hvis jeg var deg, utrolig bra MP..
Jaqu711 Skrevet 19. mars 2007 Skrevet 19. mars 2007 Jeg hadde gått for Saints Row. Er helt hekta på Blinged Out Ride og Protect Tha Pimp
marius90 Skrevet 20. mars 2007 Forfatter Skrevet 20. mars 2007 Tror jeg har bestemt meg for Saints row nå, det virker som den har en morsom multiplayer del i tillegg. Men ca hvor lang tid tar det og fullføre storyen i Saints row? Og dere som har saints row, savner dere noe spessielt fra f.eks gta san andreas, er det liksom litt sånn at man tenker "hvorfor kunne de ikke bare tatt med det"? Men i Crackdown, er det stort spilleområde der? eller er det bare en liten by?
AyKaay Skrevet 20. mars 2007 Skrevet 20. mars 2007 (endret) HMmm.. Crackdown er utrolig fett spill, men ikke veldig stor by(er). Når du har tatt bossene er det egentlig bare å lete etter sånne orbs, men det er begrenset hvor lenge du gidder å lete etter det. Det er jo også en fet coop del på Crackdown, men du tar de missione i løpet av en time. Da er du ganske lei. Saint's Row er noe av det beste jeg har spilt på lenge. Personlig syntes jeg det er mye bedre enn San Andreas. Det fokuserer på gangbangin osv. Det er ikke motorsykkel kjøring og båter da dette ikke har noe med gangbråk å gjøre. Det er en ganske stor by. Ikke noe bonde land og sånn. Bare ren by. Ellers så har du mange timer med morro hvis du kjøper dette spillet. Hvis du skal runde akkurat 100% av spillet så tar det vel en god del timer. 30-40 timer hvis jeg ikke tar i veldig mye Det har som nevnt også en bra multiplayer del over live som jeg personlig aldri kom helt i kontakt med, men for all del. LØP Å KJØP! Mvh Kaay Endret 20. mars 2007 av AyKaay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå