Gå til innhold

Den store motivasjonstråden!


Anbefalte innlegg

Uff jeg har også lyst på en sykkel. Dritmoro å sykle, eller, det er så mye artigere enn å sitte på en ergometersykkel. Må jo salte ta meg ta lån for å få råd til den sykkelen jeg vil ha, det er en terrengsykkel laget i karbon, meget lett med dempere inkl. Viktig med demper da rompa må være intakt etter en tur i stiene eller grusen eller i løypa. Over 30 lakser må man ut med for en sånn sak. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er motivasjon som får deg til å sette deg på sykkelen når det er minus 20 grader ute, og trø i 4 timer uten mål og mening.

Eller å sykle 18 mil på 5 brødskiver, 1 liter drikke og en New energy :w00t:

Eller å sykle 3 timer i øsregn, bare for at treneren skal se at du har trent.

 

Been there! Have done it!

 

Men akkurat nå er været en JÆVLIG god motivasjonskilde. Har ikke sett en sky på mange dager nå! Skal ut å sykle om noen et øyelokk!

8257637[/snapback]

Respekt til deg. Du er fra nå av mitt forbilde

8259250[/snapback]

 

Hehe! Det er ikke lett, men når man får mye støtte av familien og treneren og alle forventer resultater til sommer kommer, da har man ikke mye valg :p

 

Kjøpte meg Nike Lance sko i dag :w00t:

 

Mangler bare matchende pedaler nå så er utstyret på topp :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er motivasjon som får deg til å sette deg på sykkelen når det er minus 20 grader ute, og trø i 4 timer uten mål og mening.

Eller å sykle 18 mil på 5 brødskiver, 1 liter drikke og en New energy :w00t:

Eller å sykle 3 timer i øsregn, bare for at treneren skal se at du har trent.

 

Been there! Have done it!

 

Men akkurat nå er været en JÆVLIG god motivasjonskilde. Har ikke sett en sky på mange dager nå! Skal ut å sykle om noen et øyelokk!

8257637[/snapback]

Respekt til deg. Du er fra nå av mitt forbilde

8259250[/snapback]

 

Hehe! Det er ikke lett, men når man får mye støtte av familien og treneren og alle forventer resultater til sommer kommer, da har man ikke mye valg :p

 

Kjøpte meg Nike Lance sko i dag :w00t:

 

Mangler bare matchende pedaler nå så er utstyret på topp :thumbup:

8260152[/snapback]

Link til skoene?

Lenke til kommentar
lei av det på en måte, men tenker fortsatt at jeg vil bli bodybuilder og slik, tenker også at jeg skal trene men gidder lissom ikke

8310567[/snapback]

Kan ikke bli bodybuilder uten å like å trene eller ikke gidde vettu.

 

Det er virkelig bare å gjøre det. Trening kan virke litt dritt rett før og du kan virke sliten og være litt "giddalaus" osv, men når du først kommer i gang begynner man å lure hvorfor man ikke gadd.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Som motivasjon har jeg satt noen mål som jeg skal nå før neste sommer. Jeg skal da greie 500 hindupushups, 500 hindusquats og greie løfte meg opp på henda, og stå der..

 

Fram til nå greier jeg å stå på henda mot en vegg i 30 sekunder, ta 8 håndsstående pushups, 40 hindupushups, og passerte igår 100 hindusquats, så fremgang merker jeg ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...